W poszukiwaniu wizerunku – Rochelle Goyle

Roszelka przeprowadziła się do mnie od Ewy, która, jak wiecie, nie czeka, aż lalka jej się spodoba taka, jaką ją producent stworzył, tylko strzyże, przemalowuje, przebiera. Mówiąc krócej, zmienia. Tym sposobem oczy Rochelle (z serii Scaris) z różowych stały się ciemnoniebieskie. Według mnie niezwykle pozytywna zmiana. Ewa przemalowała także usteczka gargulca. Błyszczyk, którym je pokryła, nie wytrzymał kąpieli, jaką przygotowałam dla lalki. Ponadto farbę na oczach pokrył jakiś tajemniczy glut :O Całe szczęście zniknął po wyshcnięciu, a Rochelle spodobała mi się z ustami bez dodatkowych kolorów – pozostały kamienne 🙂

rochelle

Ta twarz ma w sobie coś z kota, nie sądzicie?

rochelle1

Przyznam szczerze, że choć lubię nienaturalne kolory włosów, tę lalkę wolałabym w innych kolorach niż róże i turkusy – chociaż nie wiem do końca, w jakich. Może czerń? Może różne odcienie siwizny? Włosów jest bardzo dużo, to chyba jedyna MH, na której twardą od kleju (a jakże… mąka ziemniaczana poszła w ruch) łepetynę Mattel szacowny nie poskąpił włosia. Mogłabym ją czesać i czesać 😀

rochelle2 rochelle3

Na powyższej fotce Roszelka bardzo przypomina mi kobietę-gelflinga, Kirę z Ciemnego Kryształu. O tym niezapomnianym filmie pisałam kawalek czasu temu 🙂 Wizeunek dla panny z dachu jest już w zasadzie wybrany. Można powiedzieć, szyję się 😉 Czy spełni moje własne oczekiwania? Wątpliwe 😛 Ale nic to, mam tysiąc pomysłów na minutę, z któregoś coś musi wyjść – statystyka 😉

rochelle4

Miłego pierwszego noworocznego weekendu wszystkim ludzikom i plastikom 🙂 A żywiczakom nie 😉 😛

44 thoughts on “W poszukiwaniu wizerunku – Rochelle Goyle

  1. nie wyobrażałam sobie potworzyc u siebie – dopóki nie
    natknęłam się na gargulinę, a potem już zleciało – reszta
    uszatej ferajny z miejsca podbiła me serce plus wodne
    istotki, które na swój użytek nazywam syrenami…
    wspaniała metamorfoza – a biała jak pajęcza nić fryzura?

  2. Bardzo dobrze jej w takim kolorze oczu i bez rózowej szminki – nie wygląda tak słodko 🙂

      • chyba najnowsza wersja garguliny ma właśnie jakby szaro-
        niebieskie oczęta – to opcja z nowym też gargulcem – a ja
        chętnie bym i tę parkę zaprosiła do się,,,

      • Mnie też zniechęciła Freaky Fushion – strasznie to wyszło, trochę na siłę moim zdaniem. Jak lubie wersję Basic z wyjątkami, to wkładanie zębów lalkom itp innych akcesoriów osobiście mi się nie podoba… Chciałabym zobaczyć na żywo oba zestawy Zombie Shake Venus z Rochelle i Kocic, wtedy bym się określiła czy jest to – „Must have” 🙂
        Ja bym się póki co nie odważyła na repaint lalki, boję się że sknocę całkowicie – mimo że mam jakieś tam zdolności manualne 😉

      • Ja widziałam jedne i drugie. No fajne, ale mnie nie powaliło. Zestaw kocic ma tę zaletę, że zróżnicowali trochę ich twarze innym kolorem ust, nie tylko włosów, jak poprzednio.

  3. Stworzenie niewątpliwie oryginalne, przykuwające uwagę na dłużej. Kim jest naprawdę – może tylko ona wie… Fajnie wygląda w gamie czarno-białej. Spełnienia wszystkich lalkowych marzeń w Nowym Roku 🙂

  4. Pięknie wygląda z kamiennymi usty 🙂 a czuprynę ma naprawdę imponującą .
    Wygląda na bardzo rozmarzoną …

  5. Ona jeszcze śni. Sama nie wie kim była, jest i będzie. Jeszcze się sen nie prześnił, jeszcze się motyl nie wykluł z kokona. Ale kiedyś rozwinie skrzydła, kiedyś poleci do słońca, kiedyś…

    • Wcześniej szczęśliwie trafiały mi się przyzwoicie klejone. Tu jest masakra, podobnie jak u mojej Twyli, której włosy wyglądają na mokre. Dzięki za odwiedzinki 🙂

      • Ja tez takie mam kilka w tym jedna barbie fashionista ,traktuje maka ziemniaczana i pudrem ale na prozno…za jakis czas znow wylazi. Nie wiem po co oni to kleja…hmmm Pozdrowienia 🙂

      • Ja i Ewa niedawno wzięłyśmy głowę Barbie na warsztat. Wyciągnęłam ze środka kilka grudek tego kleju. Lepiło się to w palcach bardziej jak wosk niż klej. Fuj. W końcu Ewa powyrywała włosy i głowa poszła się rerootować do Ani.

Skomentuj

