Ostatnie lalkowe spotkanie w tym roku

Razem z Anią wpadłyśmy do Ewy, oczywiście lalki nie chciały nas zostawić w spokoju. Raz się człowiek z winylem zada, to się winyl za nim wszędzie wlecze 😉

ellow

Nowa Ello (vel Alina) i pierwsza Ello (vel Balladyna). Musiałam wziąć nową „na okazanie”. No to wzięłam dwie 😉

ellow2

Chcę być dziewczynką czy chłopcem? Sam nie wiem… Na pewno muszę wybrać? Ewa dostała Taeyanga i są dylematy…

 

ellow1

Ja na pewno jestem dziewczynką 🙂

 

ellow3

Klub Zielonookich Blondynek

ellow4

sztuczna inteligencja 😉

ellow5

Karnawał! Yay! Koraliki made by me for Ewa 🙂

ellow6

Nastrosz trochę te włoski, żeby mój łeb wydawał się mnejszy 😛

ellow7

Te, czarna, idź stąd, bo nam spójność kolorostyczną odbierasz…

Mam nadzieję, że przyszły rok będzie dla Was lepszy od mijającego – tak lalkowo, jak i ogólnie życiowo :*

Miłej zabawy i do zobaczenia!!!

 

24 thoughts on “Ostatnie lalkowe spotkanie w tym roku

  1. Z pierwszego zdania wynika, że były dwie Ewy 😉

    Zdjęcia, jak już pisałam, są śliczne. Ukłony dla aparatu i dla Ciebie oczywiście 🙂 Ellowyny są piękne, wstyd mi przychodzić do Was z moimi lalkami… Tekst z nastroszeniem włosków Ci się udał 😉

  2. … Wszystkiego Najlepszego , pod każdym względem !!! 🙂
    Tonner mnie opętał i podrzucił juz jedną lalkę…..

  3. Teksty to wszystkie są dobre 😀
    Dzięki za spotkanie 😀
    Szczęśliwego Nowego Roku i szampańskiej zabawy 😀 😀 😀

  4. jak na mój gust – tylko dziewczynka z taką uroczą
    choć nie przesłodzoną buźką – będzie babiniec, że hej!
    „Liga rządzi, Liga radzi, Liga nigdy Cię nie zdradzi”

  5. Gdybym tam była z Wami to Tasia jak nic bym podwędziła, bo (nie wskazując paluchem),taka jedna baba zaraziła mnie wielkogłowcem i żem dostała na punkcie jego rodziny lekkiego pierdolca. A blondasa żadnego jeszcze nie mam. Może się Ewie znudzi? 😛
    Wszystkiego co najlepsze na Nowy Rok. To co smutne niech się idzie topić w stawie, a to co dobre, niech się pcha do domu drzwiami i oknami 🙂

  6. Wszystkiego lalkowego w Nowym Roku! Piękne te Twoje panny, czarnowłosa Balladyna ma w sobie to coś.

  7. ponieważ dziś nadrabiam zaległości w czytaniu wpisów….dziękuję za życzenia 🙂 i wzajemnie…i czarna jest piękna. Wszystko przez Ciebie!, hihihi po praz pierwszy zobaczyłam ją u Ciebie właśnie. Pewnie kiedyś nabędę 🙂

Skomentuj

