Lalkowo-misiowo-kucykowe święta

Zawsze mam mało wpisów w grudniu. Ten miesiąc ma to do siebie, że duzo się dzieje. Na początku jest Nordcon, potem święta. Brakuje czasu na coś poza obowiązkami. Mam materiał na co najmniej dwa zaległe wpisy, ale pozwolę sobie pomieszać z chronologią 🙂

Na święta pojechałam z naprędce wciśniętą do walizki Roszpunką Once Upon a Zombie, kupioną spontanicznie podczas przedświątecznego lalkowego spotkania z Anią i Ewą.

zombie

Niestety dla portfela, mocno nadwyrężonego kosztami świątecznymi, okazała się ładniejsza na żywo niż na zdjęciach promo 😉 Spodobało mi się tępe spojrzenie umarlaka i poszerzony uśmiech.

Pod choinką czekało na mnie liczne zgromadzenie kucyków z Celestią na czele 😀 Kolekcja misiów mojej mamy wzbogaciła się o dwa egzemplarze, z czego jeden spędzał z nami wigilię 🙂

zombie2

zombie1

Tym właśnie różni się spędzanie świąt w gronie ludzi, którzy nas naprawdę znają i kochają takich, jakimi jesteśmy, od sztucznych uprzejmości przy stole tych, co mają nas za nic i darowują szminkę, bo przez 10 lat nie poświęcili nam tyle uwagi, by zauważyć, że szminek nie używamy. A bywa, że i jedni, i drudzy chcą się zwać naszą rodziną…

W ostatni dzień mojego pobytu w Gdańsku spadł śnieg 🙂 Mało, ale zdążyłam wyprowadzić lalkę i kuca – Sweetie Belle – na małą sesję.

zombie3

Roszpunka założyła czapkę, choć jako zombie nie czuje zimna, by wtopić się w tłum 😉 Czapka oczywiście by Ewa.

zombie4

Sweetie Belle ćwiczyła zimowy kamuflaż 😉

zombie5

Wpłynęła na białego przerstwór oceanu 😉

zombie6

I założyła śnieżną czapę 😉

zombie7

Móóóóóózzzghhhh…. ekhe! Sorki… 😛

zombie8

Plant vs zombie 😉

zombie9

To się nazywa kwitnąć na zimnie 🙂

zombie10

Gdybym ja była słoneczkiem na niebie, ale jestem zombie, co zjeść pragnie Ciebie :*

zombie11

Pigułę ulepię

zombie12

Kolce mi nie straszne

zombie13

Kucość-słodkość

Przyjemnie spędziłam czas, odpoczęłam, a dzisiaj odebrałam z poczty m.in. Ellowynkę blondynkę 😀

22 thoughts on “Lalkowo-misiowo-kucykowe święta

  1. Ile dobroci 🙂 Moja rodzina szanuje i wspiera moje hobby, ale jedynie duchowo – nikt (oprócz męża) nie kupił mi nigdy lalki na prezent, jedynie przypadkiem, gdy się jakaś znalazła na starociach. Mam identycznego misia, tego dużego! No, i już się nie mogę doczekać, żeby zobaczyć Twoją Ello. Jutro koniecznie ją przynieś!

  2. Mam to samo zdanie o prezentach:)
    Pannica jest świetna a jaki ma fantastyczny uśmiech – podała mi pomysł na makijaż i przebranie na zabawę karnawałową (takie włosy już mam):)

  3. mądralka z Twojej Kucowości-słodkości, że
    się ukryła na drzewie przed płomiennowłosą –
    a ja pewnie dopiero w czwartek podrzucę fotkę
    z obiecanym kościotrupem, co go Arkadia lubi
    gościć na co dzień i od święta…

  4. Świetna jest ta Roszpunka!! Sama jakiś czas temu widziałam zombi syrenkę i ostatkiem sił powstrzymałam się przed jej zakupem 😉
    A co do rodziny: mam ją bardzo dużą ale też z przykrością stwierdzam, że w ogóle mnie nie znają i chyba nawet nie bardzo chcą lepiej poznać :/ aby coś dostać to i owszem wiedzą gdzie przyjść ehhh szkoda słów..
    Buziaki!!

  5. Całe stado kucyków, a jakie kolorowe. Właśnie pomyślałam, jak bym się czuła dostając takiego, gdy byłam dzieckiem. Zdjęcia na śniegu wyszły bardzo ładnie, nawet zombiula prezentuje się całkiem, całkiem.

  6. Zimno dobrze wpływa na niewieścią cerę, więc wyprowadzenie zombiakówny w plener to pomysł trafiony w dziesiątkę 🙂 Byleby tylko rumieńców nie nabrała, bo jednak płoniąca się nieboszczka to dziwna nieboszczka 😛

  7. … tak, takie powinny być prezenty 🙂
    Moje dzieci udzieliły mi podchoinkowego , finansowego wsparcia lalkowego .
    Aleksy zrobił z banknotów origami – serduszka i dodał kapsel z tekstem : zrób to dla siebie !
    Słodkie, prawda ? 🙂

  8. Zombie- Roszpunka jest fantastyczna- zdecydowanie ma w sobie to coś 🙂 Kucyk z ostatniego zdjęcia- przesłodki i bardzo rozczulający.. muszę kiedyś pomyśleć o takim dla moich maluchów 😀
    Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku! Buziaki 🙂

Skomentuj

