Co jeszcze przede mną?

„It was me on that road
But you couldn’t see me
Too many lights out, but nowhere near here”

train train1 train2

„Roads end getting nearer
We cover distance but not together”

train3 train4 train5

„It’s about you and the sun
A morning run
The story of my maker
What I have and what I ache for”

train6 train8 train7

„I don’t know what more to ask for
I was given just one wish”

train9 train10 train11

Tekst by Royksopp, sweter by Ewa, scenografia by polskie koleje, Maudlynne Macabre by Tonner Toys.

26 thoughts on “Co jeszcze przede mną?

  1. Maud jeszcze bardziej podoba mi się w takiej współczesnej stylizacji. Staje się realna, uchwytna, ucieleśniona – niczym żywa dziewczynka, a zarazem wciąż bije od niej ta niezwykła aura.

  2. Też kiedyś robiłam zdjęcia na torach i ktoś mi napisał, że tam ląduje „wszystko” z pociągu… Niby o tym wiedziałam, ale, jak sobie wyobraziłam, że lalka na tym siedzi… 😀

Skomentuj

