Jesienny konkurs z lalkową nagrodą :)

Spacerując po osiedlu, a czasem nawet gubiąc się po drodze, napotykam niekiedy na rzeczy wprawiające mnie w osłupienie. Przykładowo, raz znalazłam dziecięcy wózek zaparkowany pod drzewem, w którym spoczywała… gaśnica. Zawsze się wtedy zastanawiam, jaka historia się za tym kryje. I takie jest Wasze zadanie. Trzeba wyjaśnić, jak doszło do tego:

konkurs

Od kilku dni pieniek w psim parku jest przykryty futrem. Nie jakimś tam wyrobem futropodobnym z poliestru, tylko futrem, na jakie złożyło się zapewne kilkadziesiąt straconych istnień. Jest to co najmniej dziwne. Przychodzą mi na myśl rozmaite zastosowania dla futra, abstrahując od mojej opinii na tego typu produkty w ogóle, ale porzucenia na pniu w tym zestawie nie ma 🙂 Forma wyjaśnienia, jak do tego doszło, że futro znalazło się w takim położeniu, zależy od Was. Czy to będzie proza, poezja, rysunek, rzeźba, fotostory, haft itd., Mangustowo przyjmie wszystko (mail: delvanakk@gmail.com). Na Wasze prace czekam do 7 grudnia. Zapraszam do zabawy!

18 thoughts on “Jesienny konkurs z lalkową nagrodą :)

  1. no to chyba wezmę udział w tym konkursie! zaciekawiło mnie! ale wiesz jakby było o tym wózku i gaśnicy to by też zajebitnie było! to dopiero temat!

  2. Świetny konkurs ! Akurat muszę poleżeć trochę w łóżku, tak więc z wielką chęcią zajmę się czymś kreatywnym 😀 jak już będę coś miała to podeślę 🙂

  3. Obawiam się, że znalezisko można, podobnie jak obecność wózka z gaśnicą, wyjaśnić bardzo banalnie. Ale mam też nadzieję, że laureatka konkursu nie pójdzie na łatwiznę i wymyśli historię godną tych kilkudziesięciu straconych istnień.

  4. To ciekawe 🙂 Kojarzy mi się z powieścią Cecelii Ahern „Kraina zwana Tutaj”, według której istnieje drugi, równoległy świat, w którym lądują rzeczy, które ktoś zapodział i ludzie, którzy się zgubili. Zdjęcie żywcem wyjęte z książki 🙂

    • W jednej książce mojej lubej Marion Zimmer Bradley też były takie miejsca, które istniały w dwóch światach jednocześnie – naszym i wróżkowym – i tamtędy można przechodzić z jednego do drugiego.

  5. A kiedy ewentualne można spodziewać się wyników co by nie sprawdzać jak wariat bloga po kilka razy dziennie hihi 🙂 Pozdrawiam ciepło 🙂

Skomentuj

