Rachela z Carrefoura

W handlu sezon świateczny w pełni, niektórzy nie lubią. My z Ewą lubimy, dlatego dzisiaj z samego rana wybrałyśmy się na szperanie w lalkach i ozdobach choinkowych, z którego wyszły całkiem pokaźne zakupy.

raquelle

Ewa namówiła mnie na kupno Raquelle Modnej Lux (Style), koło której łaziłam od tygodnia, nie mogąc się zdecydować, czy mi się podoba. W końcu stwierdziłam, że jeśli się nie dogadamy, na pewno znajdzie się ktoś, kto ją chętnie adoptuje 🙂 Poza tym Raquelle z tej serii trafia się dość rzadko. Muszę przyznać, że lalki Lux są wykonane porządniej niż tańsze Barbie. Ich włosy są gęściejsze i nieobszarpane na końcach. A Raquelle przypomina mi moją starą Dianę…

nozyczki

Przy okazji wypruwania lalek z pudełek okazało się, że każda z nas nosi przy sobie małe nożyczki 😀 – ot, niezbędnik lalkozbieracza 🙂

raquelle1 raquelle2 raquelle3

Teraz, kiedy na nią patrzę, wydaje mi się dziwne, że początkowo widziałam w tej twarzy coś żabiego… Bywa, że rzęsiaste Barbie mają rzęsy nierówno przycięte lub brzydko wszyte. Moja Raquelle jest wolna od tego defektu.

raquelle4 raquelle5

Żaden krasnoludek nie może zostać nieobfocony, kiedy jesteśmy w pobliżu 🙂

raquelle6 raquelle7 raquelle8 raquelle9

Zdjęcia na wiadukcie planowałam już jakiś czas, mimo pogarszającej się aury zaciągnęłam Ewę po schodkach w górę 🙂 Nasze modelki, jak widać, poświęciły się dużo bardziej. Ostatnia z Fashionistek „z ubiegłego sezonu”, jak to nazwała Ewa, została kupiona dla ciałka. Przy okazji można było porównać obie lalki. Raquelle ma zupełnie miękki łebek, Fash po jednej stronie ma kamiennotwardy od kleju. Gęstość i jakoś włosi chyba nie wymaga komentarza.

raquelle10 raquelle11 raquelle12 raquelle13

W swoim firmowym ciuchu Raquelle dobrze pasuje do przestrzeni miejskiej 🙂

raquelle14 raquelle15 raquelle16

Fajna jest, lubię ją, mimo że nie trup 😉

30 thoughts on “Rachela z Carrefoura

  1. … i właśnie dlatego, że nie trup 😛
    Świetne ma cichy, sama bym takie założyła 🙂
    Krasnoludki są debeściackie, a kawa i ciacho pycha 🙂

  2. Śliczna! Dobrze, że oststecznie chciej wygrał z rozsądkiem! Warto ją kupić. Bardzo fajne ma ciuchy i wygląda jak miloon dolarów!
    *tak na marginesie, to szokuję ludzi w sklepach, bo zwracam uwagę na detale w zabawkach. Dziś nawewt pan zabawkowy mi powiedział, że powinnam z nim po towar jeździć, to by miał najfajniejsze zabawki w całym powiecie.

  3. Bardzo ładna lalka. Od pewnego czasu oglądam się tylko za ciemnowłosymi…pewnie mi to kiedyś przejdzie. Fajne ma rzęsy i kolor szminki. I ubranko niczego sobie, widać, że porządnie uszyte i z dobrego materiału. Wydaje mi się, że to dobry zakup i nie będziesz żałować, że jeszcze nie trup 🙂

      • Troszku drogo, niestety! Będę musiała pilnować i sprawdzać czy w tym roku Carrefoure znowu nie zrobi -30% na Barbie…

      • Była tylko jedna Raquelle, a na Allegro, gdzie lalki z tej serii można kupić za 70zł z przesyłką, jej nie ma 😦

      • Z innymi nie problem – mogę sobie je kupować skolko ugodno, równie tanio jak na Alle – tyle, że najpewniej to właśnie Raquelle będzie mi potrzebna, bo mam łepek i nie wiem czy nie będzie za blady do ciałek pozostałych.

  4. Ja się czaję na Tereskę z tej serii. Też wiele razy ją mijałam obdarzając tęsknym wzrokiem. Choć ostatnio o wiele bardziej mój wzrok przyciągnął czteropak wilkołaków…ech…

  5. w Arkadii malutka apteko-drogeria wita zakupomaniaków Dr Szkieletor z tubką
    w szczęce – fakt, nie znałam jeszcze takiego sposobu wyciskania resztek z tubki…
    następnym razem pstryknę Jegomościa specjalnie dla Cię, o Mangusto 🙂
    jest wysokości średniego ludzika – prawie jak ja ok.155 cm, może ciut wyższy

  6. Bardzo, bardzo ładna. Wszystkie z tej serii mi się podobają. Czekam grzecznie na oferty świąteczne, może przecenią co. W zeszłym roku był cenowy lalkowy raj, zwłaszcza monsterkowy. w tym roku gorzej, ale dopiero połowa listopada, zacieram więc ręce 😉

Skomentuj

