Profesor Mru-Miau odwiedza kuzynki

Profesor Mru-Miau, specjalistka od felinologii stosowanej, w ubiegłą niedzielę wybrała się do swoich kuzynek, gdzie miło spędziła wolny czas. W końcu nie samą pracą naukową kot żyje 🙂

mru mru1 mru2 mru3Być albo nie być – oto jest pytanie!

mru5 mru6Kapelusz jeden, dwa czy trzy – oto jest pytanie!

mru7 mru8 mru9 mru10 mru11 mru12Profesor Mru-Miau, mimo odniesionych sukcesów naukowych, nie zapomniała, że wywodzi się z dachowców, dlatego w swoim stroju łączy klasyczną elegancję z krzykliwym bling bling 😉

To pierwsza Monsterka, którą zdecydowałam się rozdziewiczyć 😛 Do tej pory stawiałam je na półce i stały, aż zdjęły mnie mdłości od w kółko tego samego widoku i 3/4 kolekcji poszło w świat. Przede wszystkim zmyłam z głowy kocicy obrzydliwy klej, zdarłam z niej oryginalne ciuszki i plastikowe ozdoby oraz przekłułam ucho. I tak bawić się jest zdecydowanie fajniej niż chuchać i dmuchać jak na jakiś antyk 🙂 Pozostałe kocice należą oczywiście do Ewy, podobnie jak wspaniałe kapelusze.

mru4

22 thoughts on “Profesor Mru-Miau odwiedza kuzynki

  1. Białej, Białej mi się chce…. świetne spotkanie z pazurem – a torebałka
    w esy-floresy z motywem nocnych domków – bajkowa, senna, piękna ❤

  2. Fajna kocica, no i nie wygląda ani na nieszczęśliwą, ani na samotną 🙂 I obyło się bez grzebania w archiwum 😉

  3. No proszę, jak nie aryskotracja to przynajmniej wysokie wykształcenie. Niezależność kotów znana jest od wieków. Są tym kim chcą być i koniec. No i mają tyle wdzięku.

  4. Matko kochana, taki długi komentarz napisałam, a net mi go pożarł… Skutki pisania komentarzy na telefonie :\ Niestety mam awarię komputera 😦 W każdym razie przemiana kociczki na wielki plus!

  5. Rewelacyjnie wygląda!Kotołaki, to chyba jedne z najbardziej udanych lalek z monsterkowej serii. Cóz za świetlana przyszłość- wysokie wykształcenie! Rewelacja!Świetnie ją ubrałaś- uchwyciełaś idealnie jej styl. Moje bliźniaczki paradują w skarpetkowych ubrankach, bo kupiłam je gołe i nieco zdezelowane. =)
    Brawo za pomysł Superowe zdjęcia

Skomentuj

