Trzy blondynki

Nieoczekiwanie spodobała mi się barbiata i to nie Superstar. Nie wiem czemu, ostatnio nie bardzo nadążam za swoją własną głową. Może to połączenie kolorów? Jakoś tak miło się na nią patrzy. I nawet bluzę jej specjalnie szyłam. Lalka to prawdopodobnie Summer Fashion Fever. Razem z koleżankami Superstarami cieszyła się dziś pogodną jesienią 🙂

summer1 summer2 summer3

Dziewczęta może nie są ubrane zupełnie stosownie do pogody, ale też nie bardzo miałam w co je ubrać. Bluza i ponczo były szyte specjalnie na tę okazję, a że dłubałam je w ręku, zajęły mi te dwa maluszki kilka godzin… aż przyszło mi do głowy, że maszyna by się przydała. Nowa umiejętność nigdy nie jest bezsensowna 🙂

summer4 summer5

Myślę, że różnice są dobrze widoczne. Superstarki mają mniejsze głowy, pomijając, że to inny mold. Usta są mniejsze, a oczy większe i oszczędniej umalowane, przez co obie wyglądają na nieco młodsze niż Summer.

summer6

„Wsiadł do autobusu człowiek z liściem na głowie
Nikt go nie poratuje nikt mu nic nie powie
Tylko się każdy gapi
Tylko się każdy gapi i nic” 😉

summer7

Ups, komuś widać podwiązki…

summer8 summer9

Ale skwarek, nie? 😉

summer10

Pamiętam, jak poszłam z tatą do sklepu ciotki, gdzie miał mi coś kupić. Zobaczyłam wtedy tę twarz… i zachciałam zabrać ją do domu, chociaż ojciec doradzał mi sklep narciarski. Nie żałowałam wyboru 🙂 Genialne było to jej wielowarstwowe ubranko, z którego można było tworzyć mnóstwo kombinacji. Gdybym teraz chciała je odkupić, musiałabym zapłacić kilka razy więcej niż dałam za nagą lalkę.

summer12

Początkowo miałam zamiar urwać Summer łeb i przesadzić na ciałko artykułowane, ale prawdę mówiąc mniej ruchawy belly button mi wcale nie przeszkadza. Chyba gdzieś po drodze dałam sobie wmówić, że tylko artykułowane jest dobre. Jako 6-latka byłam zachwycona, że Fleur może zgiąć nogę w kolanie, kilka lat później, że Barbie odchyla ręce na boki. Czemu teraz miałoby mi to jakoś zawadzać? Niech se Tonnerki artykułują, barbiate mają swój urok takie, jakie są 🙂

summer13 summer14 summer15

Barbie hawajska ma świetne włosy, doskonałe gatunkowo. Summer ma ich mniej, chociaż nie da się powiedzieć, że są rzadkie. Barbie Benetton ma najbardziej napuszone, ale mi to nie przeszkadza, wolę zachować karbowanie niż wygładzać wrzątkiem. Ktoś jej obżarł grzywkę, ale, o dziwo, ocalała cała biżuteria. No i nikt jej długopisem nie atakował 🙂

22 thoughts on “Trzy blondynki

  1. … no własnie! pięknie sobie poradziłaś, a mówisz że nie umiesz szyć 😀
    Trzy blondynki – niczego sobie 🙂

  2. Ależ one wesołe i promienne! od razu zdjęcia pomimo jesiennej pogody wydają się cieplejsze 🙂 ponczo i bluza wyszły super- bardzo im pasują 😉

  3. Ha! Jako baba, łykająca mold Summer w całości tylko mogę przyklasnąć, że „nowa” znalazła swoje miejsce wśród staruszek. Pomimo różnicy wiekowej świetnie do nich pasuje – wszystkie panny wygladają na pogodne, ujmujące dziewczyny o szczerym uśmiechu.
    A teraz muszę zbesztać – zaraziaś mnie Taeyangomanią, która coraz wyżej podnosi kosmaty łeb i ryczy, żeby sprowadzić jeszcze kilka dyniogłowców. A zaczęło się tak niewinnie od Seirana 🙂

    • Lepiej niż zaraziłam, przeniosłam to na Ciebie, bo ja sama na to nie choruję 😀 Za Seiranem nie tęsknię, owego nie chcę. Ale z produktów tej firmy znów mi się zachciewa j-doll…

  4. O rany, moja uwagę zwróciła szczególnie ta pomarańczowa, która wyglada jakby przesadziła z solarium… Lubię barbie… To wdzięczne modelki ale wolę je oglądać u innych 😉

  5. Wszystkie trzy są śliczne. Jedna wprawdzie nieco z solarium przesadziła…i za długo patrzyła na błyskawice na niebie 😉 ale dzięki tym oczom jest niepowtarzalna! Summer mam w domu, edycję fashionistas – z dwiema kitkami. ma rewelacyjne włosy, Twoja widać też – gęste i nie mechacące się 🙂

Skomentuj

