Pepper Parson, przyjaciółka Pinkie Cooper

Pokochałam Pinkie Cooper od pierwszego wejrzenia za to, że jest dziwadłem bardziej porąbanym niż MH. Toż to pies na ciele dziecka, do tego, cytując z pudełka, zajmujący się dylematami modowymi. Naprawdę, ile teraz trzeba się namęczyć, żeby wcisnąć lalkę dziecku 😛

Najbardziej spodobała mi się Pepper Parson, psinka w najciemniejszych odcieniach brązu spośród trzech psiogłowych koleżanek, i oto jest 🙂

pepper1

Tadam!

Laleczka jest słodka. Choć na to nie wygląda, jest ciężka, zrobiona z jakiejś twardej gumy. Artykulacją nie powala. Ręce mają zawias w łokciach, a nogi zginają się na raz. Ciałko przypomina dupiaste dziecko – wielki tyłek, tłuściutkie udka i zero biustu, zdecydowanie nie powinna brać udziału w sesjach rozbieranych 😉 Lalka jest ponadto trudna do najzwyklejszego usadzenia, nie wiem, jak dzieci się tym bawią.

pepper

Ponieważ Pepper jest postacią z kreskówki, ma po 4 palce w dłoniach, zakończone czarnymi pazurkami. Najwyraźniej, jako psowata, ma także poduszeczki – jak widać w kształcie czarnych serduszek. Te wszystkie detale są wielce urocze i rekompensują artykulacyjne braki. W każdym razie mi 🙂

pepper7 pepper5 pepper4 pepper3 pepper2

Od biedy pasują na nią ubranka Monster High, nie próbowałam jeszcze zakładać ciuszków od Equestria Girls, podobnie jak nie przymierzałam żadnych butów. Łysy łebek, nie licząc uszo-włosów, aż się prosi o różnorodne nakrycia głowy. Uszo-włosy są wymienne, można dokupić w zestawach z ciuszkami. Dla pomysłowego użytkownika chwile spędzone z Pepper czy jej pozostałymi koleżankami na pewno nie będą stracone 🙂

18 thoughts on “Pepper Parson, przyjaciółka Pinkie Cooper

  1. HA – i Ty również uległaś podstępnej mocy PC?
    szczerze zazdroszczę akurat tej – mnie się jeszcze
    nie udało polowanie – a marzy mi się ich cała trojka
    ( niczym Trzy Muszkieterki )

  2. Ja tam lubię je wszystkie (chociaż nie na tyle, żeby na którąś polować), ale kolorystyka użyta przy Pepper naprawdę jest fajna 😀

Skomentuj

