Jabłkozbiory :)

Jakoś na wiosnę moja mama i jej facet (dla wygody nazwijmy ich w skrócie rodzicami) kupili małą działkę, taką ogródkowo-rekreacyjną. Na działce rośnie niewielka jabłonka. Byłam pod wrażeniem ilości owoców, jakie rodzi jedno takie drzewko. Moja mama zrobiła już wszystkie możliwe przetwory z jabłek łącznie z octem, napiekła ciast, pochrupała na surowo, a owoców na drzewie jakby nie ubywało 🙂 Podczas mojego pobytu w Gdańsku ruszyliśmy na jabłkozbiory. Nie mogło zabraknąć specjalistki od jabłek – Apple Jack.

1applejack 2applejack 3applejack 4apple 5apple 6apple 7apple 8apple 9apple

Apple Jack to zdecydowanie moja faworytka spośród sześciu głównych bohaterek serialu. Ostatnio wykryłam, że wychodzi u nas gazetka My Little Pony. Zawartość na poziomie przedszkola, krótko mówiąc, ale jakie brokatowe naklejki w gratisie! 😉

A na koniec Maud znalazła werbenę (kto wie, do jakiego komiksu to aluzja?).

10maud

33 thoughts on “Jabłkozbiory :)

  1. Z komiksów jestem niestety noga. Apple Jack jak imię wskazuje bardzo lubi jabłuszka, to pewnie Wam pomoże w konsumpcji. Ja też mam jedno drzewko i co rano leży pod nim skrzynka jabłek – do pozbierania. Całe szczęście są bardzo smaczne. Wczoraj obdarowałam nimi rodzinkę mojego syna, wnuczki chętnie chrupią.

  2. A mi pozostają jabłka z marketu… Strasznie podoba mi się spojrzenie Apple na tego ślimaka – jakby chciał przed nim obronić swoje jabłka 😉

    Co do komiksu – nie mam pojęcia, bo nigdy ich nie lubiłam. Za szybko mi strony uciekały 😉

  3. Do Wiedźmina aluzja?
    Zelektryzowała mnie informacja o naklejkach – toć ja kiedyś, w zamierzchłych czasach zbierałam właśnie naklejki.
    U mnie w ogródku też jabłoneczka rośnie i rodzi caaałą masę twardych i kwaśnych jabłek co dwa lata. Wychodzi z nich świetna szarlotka i przetwory 🙂

    • Nie do Wiedźmina 🙂 Ja kiedyś miałam całe drzwi do pokoju obklejone naklejkami. Naklejki wyklejało się także na listach do korespondencyjnych koleżanek 🙂
      Fajnie masz z tą jabłoneczką 🙂

  4. Apple Jack wygląda bardzo smakowicie, może to kwestia koloru, a może towarzystwo jabłek? Jedyną przeszkodą wydaje się jego grzywa – nie lubię wyciągać włosów spomiędzy zębów 😉

  5. Fajnista jest cała sesja 😀
    a z okazji:
    Twoich urodzin… życzę Ci samych słoecznych dni 😀 😀
    i jak najwięcej pięknych i niepięknych (no może tych być mniej) lalek ;
    tonnerek, kurkanek i takich co sobie sama wymyślisz 😀
    oczywiście długiego i pięknego blogowania też 😀

  6. Miałam w swoim życiu epizod kilkuletni podwarszawski , ze starym sadem w tle . Rozumiem już dzięki niemu co to znaczy „klęska urodzaju” 🙂 .
    A inne Poniaczki jabłek zjeść nie chciały ???

  7. Ha! Widzę,że Apple Jack w swoim leśnym żywiole jest! A nie stukala czasem tylnymi kopytkami w jablonke zeby jablka spadaly ? Taki szybki sposób znam z serialu,ktory namietnie ogladamy. Lubie wszystkie jednakowo,kazdy ma w sobie cos co mi sie podoba.
    a najsmieszniejszy i najslodszy jest Spike,mimo ze smok 😉

  8. Wybacz, że nie na temat ale jestem bardzo ciekaw Twojej odpowiedzi. W opisie Twojego bloga znalazłem informacje, że masz 30 lat, jak postrzegają Cię obcy ludzie czy bliscy znajomi, którzy widzą jak robisz zdjęcia zabawką, zajmujesz się nimi? Postrzegają Cię w dobry sposób? Miałaś kiedyś jakieś nie przyjemne sytuacje z tym związane? Będę wdzięczny za odpowiedź 🙂

    Pozdrawiam serdecznie

Skomentuj

