Layne Azure Blue – jesienna nostalgia

Ile razy kupię Tonnerkę, mówię sobie, że to już ostatnia. No i bywa, że niewiele z tego wychodzi. Jak tylko zobaczyłam na Allegro jasnowłosą Layne, od razu kliknęłam Kup Teraz. Był to drugi raz, kiedy w ogóle taką widziałam, a za pierwszym zgubiło mnie przydługie zastanawianie się. Jakby było nad czym…

azure azure1 azure2 azure4 azure5 azure6 azure7 azure8 azure9 azure10 azure11 azure12 azure13 azure14

Suknia nie jest oryginalną Azure Blue, natomiast uczesanie jak najbardziej. Mam jeszcze kilka niepokazanych nowości lalkowych (niektóre można nazwać dość zamierzchłymi 😉 ), ale już kiełkuje mi w głowie sesja obu Layne…

35 thoughts on “Layne Azure Blue – jesienna nostalgia

  1. jak to jest jasnowłosa to ja jestem dziewica orleańska – prędzej jej lokom
    (bene note – wspaniałym – tak, wiem, że zawsze tak twierdzę, ale kocham
    loki) do orzecha laskowego – ale może to kwestia oświetlenia, jak twierdzi
    mój ślubny…
    niesamowite plecionki ma na głowie – aż żal kiedykolwiek je rozplatać…

  2. Jest bajecznie piękna, a wygląda jak niebieska beza 😛
    sam cud, miód i tona cukru 😀
    i tyyyleee kasy za nią dałaś? i bez butów ?
    😀

  3. Chwilę moment, to ile tych Tonnerówien wraz z przedstawicielami tonnerowskiej płci brzydkiej już masz? Bo mi z wyliczeń pamięciowych wychodzi, że z 10 lalek się zbierze, albo i lepiej. To jeszcze nie armia, ale mały pluton z nich można utworzyć 😀 Pluton do walki z zimną jesienią – strzelający w chłody wesołym kolorem kiecek, o!

    • Policzmy:
      1. Layne Reese
      2.Arwen
      3. Mei Li
      4. Ava
      5. Stella
      6. Daphne
      7. Layne Azure Blue
      8. Jeremy
      9. Tyler
      10. Parnilla
      11. Ellowyne
      12. Maudlynne
      13. Thea
      14. Giggles

      Chyba tyle 🙂 Nawet mi się chce myśleć, ile to kasy…

  4. Powaliło mnie to cudne zjawisko na pierwszych zdjęciach i lista z imionami Twoich Tonnerek! Niesamowita jesteś, ale oglądanie, wykonanych przez Ciebie, zdjęć to sama przyjemność, więc czekam na kolejne…

  5. A więc to ta boska piękność! Wcale mnie nie dziwi, że ją uwielbiasz 🙂 Suknia jest świetnie dobrana, przez te ozdóbki we włosach byłam przekonana, że to oryginał. Dwie tak różniące się Layne to fajny pomysł na sesję 🙂 Czekam na nią.

    Aaa, byłam na tym cmentarzu żydowskim i chyba mam zbyt bujną wyobraźnię i jestem bardzo tchórzliwa, bo często przechodziły mi ciarki po plecach. Chyba się odgapię i też tam kiedyś zrobię sesję zdjęciową 🙂

  6. Wchodzę na Twój blog oczekując mózgu na wierzchu, upiorów, samobójczyni lub przynajmniej cmentarza, a dzisiaj tylko martwa pszczoła. Eee, tam, ja się tak nie bawię… 😉

  7. Jest piękna!
    (I nie mówię tego dlatego, że jestem nieodwołalnie zakochana w błękitach:))
    Za mną też chodzi druga Tonnerka. Od dawna staram się oprzeć temu „chceniu”, a potem widzę post taki jak Twój i mięknę…

  8. Jest niesamowita ! Nic dziwnego, że nie mogłaś się oprzeć 🙂 To jest chyba najładniejsza Tonnerka jaką w ogóle widziałam… włosy, suknia, make-up, REWELACJA ! 😉

Skomentuj

