Nadmorska wyprawa kucyków

Ubiegły tydzień spędziłam u mamy nad morzem. Zabrałam ze sobą jedną lalkę, wróciłam z tą samą lalką i wielką torbą kucyków… No co, przecena w Realu była. I to taka fest! 😀 Tym sposobem trafiły do mnie dwa zestawy z akcesoriami. Jeden zawierał Cheerilee ze zwierzątkami, wózkiem, parasolem, jedzeniem itp., a drugi Apple Jack i Star Dreams z mebelkami. Moja mama od razu oświadczyła, że też chce takie kucyki i że poszyłaby im siodełka i ubranka, a jej partnera bardzo rozbawiła kucykowa pizza 🙂 Różne rzeczy można zarzucić mojej rodzinie, ale na pewno nie to, że nie daje wsparcia.

pony pony1 pony2

pony11

pony3 pony4 pony5 pony6

pony12

pony7

Po wyeksplorowaniu plaży, czteronogie dziewczęta udały się do pobliksiego lasu, gdzie obrodziły grzyby 🙂 I szyszki.

pony8 pony9 pony10 pony14 pony15

A potem ich droga prowadziła przez pobliskie pozostałości po ogródkach działkowych. Nie mam pojęcia, co to jest to kolcate jajko ani z którego drzewa lub krzewu spadło, nic podobnego w pobliżu nie rosło. Apple Jack też nie wie 😉

pony16

I ❤ ponies

18 thoughts on “Nadmorska wyprawa kucyków

  1. Prześliczne są. Takie małe, kolorowe, pełne życia i energii. Nic wiec dziwnego, że każdego kto je widzi się podobają. A mi ponadto podoba się Twój blog, byłem już tu kilka razy i jeszcze pewnie nie raz zajrzę

  2. Też byłam w weekend w Sopocie! Szkoda, że nie widziałam jak twoje tęczowe stado galopuje po plaży 😉
    Fajne fotki. Widać, że dziewczyny są równie leśne, co morskie 😉

  3. Wsparcie rodziny bardzo się liczy w lalkowaniu 🙂 Ja właśnie jestem u rodziców w Krakowie, siostrzenice obdarowałam kucykami z tych „niespodziankowych” torebek i jak je otworzyły i ujrzałam te maluśkie kucyponki to sama zapragnęłam jednego… Ale bronię się przed tymi słodkimi „zarazkami” 😉 A Twoje na plaży są takie nienaturalnie kolorowe, że aż mi się to podoba 😀

Skomentuj

