Wrześniowe spotkanie lalkowe – część ostatnia

tyler1

Tyler

tyler

w najpaskudniejszych butach świata

tonners4

trzy gracje

tonners3

zielonookie

tonners2

wreszcie jakaś Ewy 😛

tonners1

wszystkie razem 🙂

tonners

Ava się schowała

stellalove

Stella ❤

stella4

murel miał swój klimat, żadna mu się nie oparła, choć kilka się opierało 😉

stella2

ile razy myślę o pozbyciu się jej, tyle razy mi nie wychodzi

stella1

buty takie, bo tak 😛

stella

jesień – pora zadumy

mozg

ostatnie zdjęcie mózgu (prawdopodobnie, na jakiś czas)

catty

Bling Meow

catskip

Mrauuu

bkc

Ach, te koty!

barbiekrysia

Pegasis i baletnica razem marzyły o różowych jednorożcach i wacie cukrowej. Też w różu 😉

22 thoughts on “Wrześniowe spotkanie lalkowe – część ostatnia

  1. W niedzielę miętosiłam Tonnerkę Inki i nie ma już dla mnie ratunku 🙂 . Muszę jakąś upolować :/
    Dobrze, że na początek widziałam na żywo tylko jedną , taka gromadka jak u Was mogłaby doprowadzić mnie do stanu chwilowej niepoczytalności , a u blondynki rozumek niewielki i łatwo
    w nim namieszać :):)

  2. Popieram Szarą Sowę. Mordka Superstarki w tym arystokratycznym towarzystwie – swojska, bliska sercu i taka osiągalna. Ja tam na Tonnerki chyba nigdy nie zachoruję, bo wydają mi się zbyt wyniosłe i wiecznie naburmuszone. Wyobrażam sobie, jakie muszą być wymagające i kapryśne w codziennym pożyciu 😉 Ale mała Maud i Tonnerowski facet to już inna bajka – ostatnio zdecydowanie za często o nich myślę 🙂
    Przerwa w prezentowaniu fotek mózgu, choćby kilkudniowa, wpłynie korzystnie na układ pokarmowy niektórych osób odwiedzających Twój blog …

  3. choć Ava ma wspaniałe loki (ach te loki, ach ten błysk, ach ten odcień) –
    moją uwagę tym razem przykuła piękna panienka siedzącą w trawie
    (za karę?) w czerwonym kubraczku jakby przez pomyłkę zabranym
    jakiemuś ciut lekkomyślnemu torreadorowi… Ole!

Skomentuj

