Wrześniowe spotkanie lalkowe – część pierwsza

Miało nas być pięć, było trzy. Można powiedzieć stały skład: Ania, Ewa i ja. Zaczęło się standardowo od przekąski i kawy 😛

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Które to deser? – pyta Ania 🙂

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Po napchaniu brzuchów lalki ruszyły w miasto (bo to przecież lalki napychały brzuchy, czyż nie? 😉 ) Powetowałam sobie ostatnią meganieudaną sesję Tonnerek, która nawet nie ujrzała bloga, a niesmak pozostał :/

OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ania przyniosła Fleurki, o których zapomniałam, że już je widziałam 😀

OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Mattelki integrowały się na trawie, dzień trafił się ciepły i słoneczny 🙂

OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Simbowy klon My Scene należący do Ani ujawnił pokłady drapieżnej kobiecości 😉

OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Gorset oczywiście by Ewa 🙂 Zdjęć natrzaskałam co niemiara, dlatego, aby Was nie zanudzić, pozwolę sobie na c.d.n.  A zatem koniec częśći pierwszej 🙂

33 thoughts on “Wrześniowe spotkanie lalkowe – część pierwsza

  1. Hmmmm wiesz co poznałaś kogoś jeszcze podczas tych ostatnich dni 😛 Mnie 😛 My Little Konwent 🙂 Zuza, jedna z graczy w muzyczne kalambury 😛 Poznałam cię po kwiatku :p Śiwat jest mały 😀

  2. Na pewno Wam się spotkanie udało, bo i zdjęcia świetne i panny prześliczne i desery – widzę – macie wyśmienite! Tylko pozazdrościć i czekać na ciąg dalszy…

  3. To ja pytałam o ten deser 😛 Poszalałaś z tym aparatem, nie ma co, ale zdjęcia są piękne. Jestem dumna, że moja podróbka scenki ma od Ciebie takie fajne zdjęcia, chociaż zdaję sobie sprawę, że to zasługa gorsetu Ewy 😀

  4. No, to ja nieprędko zjem cokolwiek z bitą śmietaną i truskawkami…. W ogóle to już chyba dzisiaj sobie kolację daruję…

  5. … i właśnie przez takie zdjęcia Tonnerka chodzi mi po głowie ….
    Wszystkie lalki pięknie się prezentują na Twoich fotografiach 🙂

Skomentuj

