Świątynia zadumy

Dostałam aparat od męża. Wczoraj, na starym żydowskim cmentarzu, odbyła się pierwsza sesja foto. Ze 150 zdjęć połowa nadawała się do wyrzucenia… Pewnie jeszcze jakiś czas tak będzie, dopóki wszystkiego nie rozkminię 🙂 Początkowo w sesji miała wziąć udział Parnilla, potem Jeremy, ale w końcu zdecydowałam się zabrać ze sobą dziewczynkę, która widzi duchy i… ducha 🙂

OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA

c.d.n.

28 thoughts on “Świątynia zadumy

  1. piękny cmentarz – akurat lubuję się w nekropoliach, już wiem, czego
    wypatrywać, gdybym przypadkiem zabłądziła we wrocławskie rejony

  2. Wszystkie zdjęcia baaardzo udane, ale trzecie i czwarte … 😀
    Czekam na resztę 😉

  3. Cudne zdjęcia, w Twoim stylu! No, i widać różnicę w aparacie. Jak już ogarniesz jego funkcję, to zdjęcia będą jeszcze lepsze 🙂

  4. Maudlynn jest Boska! czy ja już to mówiłam? Pewnie tak:) marzy mi się ona przez to swoje spojrzenie. Ale najpierw inne cele….Póki co będę wzdychać u Ciebie na blogu:)

  5. Będzie coraz lepiej , ja też dostałam nowy aparat od Męża i w rezultacie …. chodzę z dwoma aparatami . Zdjęcia mają klimat , technikę podszlifujesz . Dziękuję za przetarcie szlaku , chciałam zrobić cmentarną sesję lalkową ale miałam te same obawy co Ewa . Do odważnych świat należy !:)

  6. genialne! oczami wyobraźni zobaczyłam zdziwnione miny innych odwiedzających cmentarz….na widok sesji lalkowej…;) bardzo lubię stare cmentarze-specery po nich zawsze wyciszają 🙂

Skomentuj

