Tęskność we wrześniu

Ewa dorwała się tym razem do Jeremy’ego, za co jestem jej ogromnie wdzięczna 🙂

DSC09462 DSC09463 DSC09464 DSC09465 DSC09466 DSC09467 DSC09468 DSC09469 DSC09470 DSC09471 DSC09472 DSC09483Precz z mego serca, precz z mej pamięci!

Ktoś nie śpi, aby spać mógł ktoś i to nie jestem ja.

Polały się łzy me czyste, rzęsite, a kruk na to: Nevermore.

Pójdę do domu i poleję się Lenorem!

A łyżka na to: Niemożliwe!

A świstak siedzi i zawija w te sreberka…

DSC09484

Jeremy dostał koszulę, szalik ze szpilką, kamizelkę, zegarek, laskę, skarpetki i buty. W tym stroju kojarzy mi się z młodym Julianem Sandsem 🙂 Zrobił się taki romantyczny na smutno. Wszystkie Tonnerki jego, a on… nadal płacze za Rikim 😉

14 thoughts on “Tęskność we wrześniu

    • Oj, tak, swego czasu chłopak wyciągnął mi sporo kasy z kieszeni, ale warto było. Niedawno widziałam go na zdjęciu w necie w wersji śniady brunet, też bardzo fajny, niestety nie był do kupienia.

    • Thanks 🙂 The pictures were taken on the roof of one of city shopping malls and the outfit was made by Ewa from porcelanowelale.blogspot.com, she’s a real wonder-maker 🙂

Skomentuj

