Księżniczka Cadance i jej dwór

Od kilku lat roi się od torebek-niespodzianek w supermarketach czy sklepach z zabawkami. Nazywam to pół żartem hazardem dla dzieci. Do najpopularniejszych torebek-niespodzianek należą Yoohoo Friends (figurki zwierzątek z dużymi oczami), pieski Chi Chi Love, koniki Filly, LPS, nawet Artyk jakieś wypączkował.

W obrębie moich zainteresowań znalazły się przede wszystkim surprise bags My Little Pony. Zanim trafiłam na stronę strawberryreef, kupowałam torebki w ciemno, a więc teoretycznie zgodnie z założeniem. Okazuje się, że woreczki są oznaczone. Znając oznaczenia, nie trzeba się obawiać dubli, które wcale niekoniecznie byłoby z kim wymienić. Co ciekawe, w sklepie z zabawkami w galerii w Kielcach torebeczki były opisane ręcznie imionami kucyków znajdujących się w środku – ktoś zadał sobie trud.

Każda seria torebek (w przypadku MLP było ich ze 12) oferuje inne figurki – zwykłe, neonowe, brokatowe itp. Zawsze w serii jest jedna figurka specjalna. Dzięki strawberryreef udało mi się kupić jedną taką – księżniczkę Cadance. Surprise bag kosztuje ok.12-15zł, zależy od sklepu. Za specjalne figurki potrafią żądać na Allegro nawet koło 50zł.

20140819_172455

Cadance to siostrzenica Księżniczki Celestii i Księżniczki Luny, władczyń Equestrii. A to jej dwór.

20140819_172243

Jak widać, figurka specjalna różni się znacząco od reszty „odlewów”.

20140819_172321

Brokatowa Rainbow Dash to jedyny kucyk, którego nie wyciągnęłam z torebki, tylko kupiłam na Allegro.

20140819_172343Ostatnia po prawej to Pinkie Pie, najbardziej pozytywnie zakręcony kucyk w Equestrii 😉
20140819_172410

Jedyny jednorożec. Na zdjęciu wyszedł na niebiesko, a jest ciemnozielony :/

20140819_172430 20140819_172554 20140819_172612

Kucyki można kupić też w zestawach i pojedynczo. Wtedy je widać od razu, ale za pewność płacimy kilka złotych więcej. Mam 2 sztuki pojedyncze i zestaw, wszystko trzymam NRFB. Przyniósł mi je dobry kolega, tłumacząc, że ktoś mu je dał i żebym nie pytała. To nie pytałam 🙂 Darowanym kucom nie zagląda się w historię 😉 Na półce wyglądają tak:

20140819_172836

„Statua” Pinkie Pie to podstawka pod szczoteczkę do zębów dla dzieci, którą kupiłam sobie kilka lat temu, jeszcze za czasów generacji 3. Dzisiaj to już okaz kolekcjonerski, skatalogowany na strawberryreef – Pinkie Pie (Bath) Toothbrush Holder. Kto by pomyślał 🙂 Pamiętam, że był wtedy do wyboru jeszcze kuc fioletowy.

20140819_172042 20140819_172017

Być może wybiorę się w tym roku na kucowy konwent do Bytomia, oczywiście z powodów czysto naukowych – jak zawsze 😀

26 thoughts on “Księżniczka Cadance i jej dwór

  1. mamma mia zielona pietruszka – toż cała stajnia ukazała się mym oczom –
    i pomyśleć, że oddałam pół kartonu kucyków – ha, po co się przyznawałam,
    oj, wredna ja, wredna…

  2. Ale kolorowo 🙂 Do najpopularniejszych suprise bag trzeba jeszcze zaliczyć torebki z minifigurkami Lego, już kilkanaście serii ich wyszło i też są znaczone 😀

    Widzę też ciekawą biblioteczkę 🙂

  3. Śliczne są 🙂 najbardziej podobają mi się brokatowe. Nie miałam pojęcia, że tego typu torebki z zabawkami są jakoś oznaczone 😀 zawsze wydawało mi się, że to loteria, ale to znacznie ułatwia sprawę, pozdrawiam 🙂

Skomentuj

