Marchewka – Tyler Wentworth Ultra Basic Redhead 2008

Człowiek raz się zada z Tonnerkami – raz! – i na wieki zostaje przeklęty. Klątwa Tonnerowej chcicy atakuje z najmniej spodziewanym momencie. Całe szczęście w wakacje ludzie wyprzedają swoje kolekcje w wyjątkowo atrakcyjnych cenach. W ten sposób rok temu trafiła do mnie Mei Li. W tym – Marchewka.

20140808_135946

Sprzedająca, dobra dusza, odziała Tyler w bardzo seksi koronkowe body, ale kiedy tylko na nią spojrzałam, zaraz przyszły mi do głowy kontrastujące z pomarańczem kolory. W związku z tym Marchewka obnosi kreację i bżuterię by Mangusta z butami pożyczonymi od Daphne (w międzyczasie zdążyłam ze zepsuć i naprawić, uff!). Zdaję sobie sprawę, że do krawieckiej sprawności wielu z Was mi daleko, ale nie wszystko da się kupić gotowe i nie na wszystko ma się ochotę czekać tygodniami 🙂

20140808_135925 20140808_135027 20140808_134859

Sukienka w założeniu miała być trapezem – trzymać się na biuście, a dalej rozszerzać luźno. Pierwszy wniosek z szycia jej to taki, że lepiej by się układała, gdybym zrobiła ją z jednym szwem z tyłu, a nie z dwoma po bokach. Cekinowy kołnierzo-naszyjnik powstał z inspiracji kreacjami Goka Wana – tu odciąć, tam przyszyć, wychodzi coś teoretycznie oryginalnego. Kapelusz z kawałka filcu uszyłam wg przepisu My Froggy Stuff. Wszystko powstało z materiałów i dodatków, które akurat miałam w domu.

20140807_16142320140807_161358

Nawet kwiatka kupiłam z okazji jej przyjazdu.

20140807_161801

Przyjechała ewidentnie głodna, tyle zostało z muffinów 😉

20140808_140123

W Tonnerkach lubię przede wszystkim ich twarze – spokojne, zamyślone, niekiedy melancholijne, o tęsknym spojrzeniu czy nawet smutne. Dlatego musicie oglądać tyle portretów 😉

20140808_135958 20140808_135721

W Tonnerowych kolczykach dla lalek nie podoba mi się to, że uszko, z którego zwisa wisiorek zostawiane jest na sztorc. Wygląda to bardzo brzydko i prowizorycznie, dlatego ja, robiąc kolczyki, zaginam to uszko w dół. Żeby kolczyk lepiej trzymał się ucha, zaginam drucik lekko pod kątem przed włożeniem w dziurkę. Powoduje to, że kolczyk lekko się blokuje w uchu i ryzyko zgubienia go jest minimalne. Drucik (miedziany posrebrzany) to miękki materiał, wyciągnięcie kolczyka z ucha, nawet takiego wygiętego, to nie problem.

20140808_135616 20140808_135348 20140808_134707

A tak poza Marchewką, pozbywam się playline’ów. Tzn. przerzedzam ich szeregi. Nie zajmuję się nimi, to po co mają stać i zbierać kurz, kiedy mogą komuś innemu sprawić nieco radośći 🙂

30 thoughts on “Marchewka – Tyler Wentworth Ultra Basic Redhead 2008

  1. wspaniałe włosy, namiętne usta, melancholijne spojrzenie – czegóż chcieć
    więcej od Zielonookiej piękności… bardzo malarska panienka, bardzo…

      • trzecia fotka od dołu – i ze względu na pozę i na kolorystykę chociażby cekinów – jakoś z klimtowymi kobietami mi się skojarzyło, ciut w klimacie art-deco, ciut secesyjnie, z nostalgicznym erotyzmem – moja bajka

  2. …. a to Ci się wygłodniała ruda bestia trafiła 😉
    Jest Piękna 😀 , no teraz już wiem dlaczego „w swoim czasie”
    trzeba było od początku powiedzieć, że wena twórcza Cię dopadła 😛
    Świetnie sobie poradziłaś 🙂

  3. Piękne rude włosy, ale oczy za mało zielone. Kapelusz wyszedł bardzo fajnie, tylko jak ona się zmieściła w sukienkę po opchnięciu tylu muffinek?

  4. Piękna Marchewka. To prawda zaraza Tonnerkowa jest bardzo uporczywa i zaraźliwa 🙂 Nie chcę wskazywać palcem od kogo się nią zaraziłam. 🙂 Z playline dobrze robisz, miałam podobnie, nie cieszy, kurzy się i tylko spogląda na ciebie błagającymi oczyma 🙂 Jak będziesz żegnać się z jakimiś pannami monsterkami daj znać bo znając życie znów przegapię 🙂

    • A widziałaś, że dorzuciłam składaki? I znowu przegapiłam te fajne sukienki dla Tonnerek na Allegro, były nowe wzory. Pomyślałam: kliknę później… Nie wolno tak myśleć 😛

  5. Znaleźć swoją niszę lalkowa – bezcenne 😀
    Tu pozwolę sobie zadać głupie pytanie – ile takie Tonnerki mają centymetrów w pasie, w biodrach i udach? Czaję się na ich ubranka dla lalki z całkiem innej serii, ale nie mam pojęcia co do dopasowania rozmiaru.

    • Nie do końca się orientuję, jak wyglądają ciałka Antoinette czy Cami, ja mam raczej same ciałka typu Tyler, no i Ellowyne. I tylko te bym Ci mogła zmierzyć.

  6. Kobieto Niedobra , przez Ciebie zaczynają mi się śnić Tonnerki …
    Zrobiłaś z Rudej kolorowy kwiat 🙂 . Świetnie wyszło !!!!

  7. Jest sliczna – kolejny dowód na to, że do rudego pasuje zielony 🙂 a w zestawieniu z fioletowym jeszcze ładniej 🙂 bardzo ładnie ją obszyłaś..i te butki…mniam! 🙂

  8. Jako rudzielec nie mogę nie być jej fanką 😀 mamy bardzo podobny kolor włosów i ja też lubię ubierać się na zielono dla kontrastu. Ale muszę przyznać, że mnie szaleństwo Tonnerkowe ominęło na szczęście… oprócz zapałania nieracjonalną miłością do Tonnerki Slight Chill w Harrods, o której pisałam na blogu, miałam je w ręku i nie zaczarowały mnie. Odetchnęłam z ulgą… oczywiście, jako wielbicielka lalek bardzo je doceniam za całoształt 😀

Skomentuj

