(s)Top Mo(l)del – co miało być dalej i dlaczego nie wyszło

Od pewnego dłuższego czasu towarzyszyła mi myśl, że należą się Wam jakieś wyjaśnienia. W końcu odzew na ten fotokomiks był dość znaczny. W kolejnym, trzecim odcinku, zginąć miała Raquel, jak ktoś słusznie wytypował. Czwarty odcinek miał opowiadać o sesji z młodszą siostrą. W przypadku, gdy któraś z kandydatek nie miałaby własnej siostry, można było ją wziąć z wypożyczalni. Wypożyczone siostry jednak nie do końca chciałyby współpracować. Miałam jeszcze taki luźny pomysł, by po smierci Teresy powstał bunt na pokładzie, a Barbie F. goniła za dziewczynami z siekierą pożyczoną od LDD Lizzie Borden 😀

To tyle, co miałam wymyślone, jeśli chodzi o odcinki. Natomiast zakończenie miało być nieco przewrotne. Okazałoby się, że cały konkurs nie istnieje, jedynie uroił się w głowie chorego psychicznie Kena, któremu wydawało się, że jest Haruką Choi. Barbie F. i pozostali dwaj jurorzy mieli okazać się pracownikami psychuszki – lekarzami i pielęgniarką… Tyle.

Fotokomiks to dość czasochłonna rzecz, nie dało się pogodzić tego z koniecznością pozbycia się lalek. Proza życia zadecydowała o zakończeniu historii niedoszłych supermodelek. Chociaż to nie ten wątek, wspomnę tylko, że drugi lalkomiks, którego akcja toczy się w piekle, ma przed sobą jaśniejszą przyszłość…

stop15

24 thoughts on “(s)Top Mo(l)del – co miało być dalej i dlaczego nie wyszło

    • W tej chwili barbiatych została mi garsteczka, nawet nie miałabym z czym robić konkursu 🙂 Ale jeszcze je zobaczycie, tylko w innych odsłonach 🙂

  1. najważniejsze, że znamy zakończenie! =)
    też mam problem z obfoceniem historyjek o monsterach =) a w dymki to już się nawet nie bawie, bo obróbka materiału trwałaby wieki

    • Ja teraz nie mam Photoshopa, w którym się już całkiem sprawnie poruszałam, tylko Gimpa. Póki co, jeszcze wszystkich mozliwości i skrótów nie obczaiłam :/

  2. Bardzo to pracochłonne i czasochłonne zadanie…rozumiem, ale trochę szkoda. Niemniej „piekło i jaśniejsza przyszlość” brzmi dość przewrotnie i ciekawie 🙂

  3. No właśnie się ostatnio zastanawiałam, co dalej z modelkami;) Trochę, żal, ale dobrze, że opowiedziałaś co miało być dalej. Ale to prawda, że fotostory są pracochłonne. Jak poddałam się w wyzwaniu fotograficznym Maveriki, bo stawiam sobie wielkie wymagania i niestety cały alfabet to za dużo dla mnie…

    • Rozumiem, ja wymiękałam swego czasu na Bardzo Lalkowym Sierpniu, po dwóch tygodniach codziennego wstawiania zdjęć już mi zabrakło chęci 🙂

  4. Zaraz, zaraz… nie kapuję… to znaczy, że będzie drugi komiks, pod tytułem Dekapitacja? 😀 to kapitalny tytuł dla serialu! A jeżeli się mylę, to komplementy pójdą do zdjęcia tego co wygląda jak plakat albo jakaś zapowiedź… taka słodka Barbie a taka zgroza naokoło niej…

  5. No nie i taka historia wizualna nas ominie? Dobrze, że czytelniczo jesteśmy do przodu 🙂
    Ale faktycznie przyznaję rację, z tym czasopożeraczem! Ja nie mam czasu zwykłego posta od miesiąca napisać a co dopiero komiks tworzyć!!! Pozdrawiam serdecznie i trzymam kciuki za następne komiksowe podejście 😀

  6. Radziłaś sobie z photoshopem , ugryziesz i gimpa 🙂 ale to prawda , robienie komiksu jest pracochłonne . Czekamy na ciąg dalszy , nawet w innej obsadzie 🙂

Skomentuj

