Dwulecie Mangustowa i lala konkursowa :)

11 lipca Mangustowo obchodziło drugi rok swojego istnienia. Fajnie jest być tu z Wami :* Bardzo mi miło, że mnie odwiedzacie, a nawet chcecie się ze mną spotykać (nawiasem mówiąc, kiedy następne spotkanie?). Wpis się nieco opóźnił, ponieważ 11 VII spędziłam w pociągu jadącym do Lublina, gdzie w sobotę wzięłam udział w III Mistrzostwach Europy Wschodniej w tańcu orientalnym. Zajęłam szóste miejsce w swojej kategorii, Wam to pewnie nic nie mówi, ale to całkiem nieźle, zwłaszcza na złamasa z kontuzją kręgosłupa 😉 Zaprezentowałam moją lalkową choreografię (nie znam niestety nazwiska fotografa :/):

mangusta mangusta1 mangusta2 mangusta3 mangusta4 mangusta7 mangusta9 mangusta10 mangusta11

W choreografii jestem, jak widać, nakręcaną lalką, która pewnego dnia sama się uruchamia. Najpierw ożywają ręce, otwierają się oczy i stopniowo całe ciało zaczyna się poruszać. Lalce wydaje się nawet, że słyszy bicie swojego serca. Cieszy się, że żyje i zaczyna tańczyć, nie spodziewając się, że za chwilę znów zabraknie jej energii… No cóż, zamiast klucza trzeba było zamontować gniazdo na Duracele 😉

Po dwóch latach lalkowania wciąż czuję ochotę na więcej. Chociaż znów mam ochotę na (nie takie małe) porządki…

38 thoughts on “Dwulecie Mangustowa i lala konkursowa :)

  1. Sto lat! Sto lat! Dwa lata blogujesz, a ja mam wrażenie, jakbyś była od zawsze ze swoimi LDD i mrocznym poczuciem humoru 😉 . Normalnie jestem z Ciebie dumna, że odważyłaś się pokazać i nie mogę się napatrzeć, jak bardzo zmieniasz się na scenie! Piękna stylizacja i historia. A bateryjki są do kitu 😉

    A spotkanie… Może za tydzień? 🙂

  2. Miło Cię zobaczyć 🙂 na dodatek w takiej lalkowej stylizacji 🙂 Robisz coś niesamowitego! szkoda, że nie ma filmu, ale i tak zdjęcia są bardzo sugestywne! Gratuluję i jestem z Ciebie dumna! Pozdrawiam gorąco i życzę kolejnych mocnych wrażeniowo lat lalkowania 🙂

    • Teoretycznie jakieś filmy były nagrywane i podobno można je wydobyć od organizatorów, jeśli się coś pokaże, na pewno nie omieszkam się pochwalić 🙂

  3. Dwa lata??? Zgadzam się z Anią, wydaje się że to o wiele dłużej 😀 a do tego masz takie imponujące zajęcie poza kolekcjonowaniem lalek! Piąte zdjęcie jest PRZEPIĘKNE, nadaje się normalnie na obraz. Sto lat i gratulacje! 😀

  4. Wspaniały post, przepiękne zdjęcia z lalkową historią w tle i doskonała okazja aby złożyć Ci życzenia, dalszego, owocnego lalkowania i wielu, wielu kolejnych postów!

  5. Wielkie gratki (jak mawiają moi uczniowie). Piękny taniec, szkoda, że tylko na zdjęciach. Życzę jeszcze wielu sukcesów zarówno w tańcu jak i w blogowaniu. Spełnienia wszystkich lalkowych marzeń (dotychczasowych – wiadomo nowe odkrycia – nowe marzenia).

  6. Niesamowita jesteś 😀 Dzielna dziewczynka 😀 Fantastyczne zainteresowanie i cudowne
    nagrody /osiągnięcia/ 😀 aż brak słów 😉
    Mam podobne odczucie jakbyś tu była od zawsze 🙂
    Pomyślności w dalszym realizowaniu się tu i w swoich wymarzonych celach 😀 😀 😀
    Baterie zmień na akumulatorki, ponoć dłużej trzymają 😛

  7. 100 lat!

    Żałuję, że nie mogłam zobaczyć Twojego występu:( Ale gratuluję wygranej. Ślicznie wyglądałaś:) Piękna fryzura i sukienka:)

  8. No, piąte zdjęcie przepiękne. Na plakat też się nadaje, nie tylko na obraz. Zresztą w ogóle na wszystko się nadaje.
    Gratuluję i szóstki i dwójki – zwłaszcza, że to drugie to dla mnie abstrakcja, bo odkąd wylazłam z pieczary i zaczęłam odsłaniać co nieco to Ty razem z blogiem już byłaś.
    Jak wiesz nie cenię Cię za tonnerowe wizje homoseksualnej miłości, ale za całą resztę już tak. Najlepszego na dalszej blodze życia 🙂

  9. Gratulacje 🙂 Spotkać też bym się chciała ale jakoś ciężko mi się dopasować. Ale kto wie? Może w końcu się uda 🙂

  10. wow! …to gratuluję zajętego miejsca oraz życzę 100 lat z okazji urodzin bloga!!!

    PS: porządki fajna rzecz …to czekam! Może coś mi wpadnie w oko i przechwycę jakąś plastikową piękność 😉
    PS2: mam nowe lale, które chętnie ruszą na spotkanko 😉

  11. Gratuluję osiągnięcia! Wspaniała koncepcja występu, zdjęcia wyglądają super, chętnie bym obejrzała filmik 😉

    I podwójnie gratuluję 2 rocznicy bloga, życzę wiele radości z lalkowania na przyszłość xD

  12. Zajebiaszcza rocznica! Życzę kolejnych wielokrotności dwójki 😛 No i strasznie miło zobaczyć Cię prawie na żywo. Oczywiście wyobrażałam sobie Ciebie kompletnie inaczej – przede wszystkim jako blondasa, z długim warkoczem 😛

  13. Po pierwsze – 100 lat dla bloga i Ciebie 🙂 super, że jesteś i piszesz i pokazujesz nie tylko klasyczne lalki, ale też i inne, mniej konwencjonalne…hihihi tak to bym naokoło ujęła ;D Poza tym gratulacje za zajęcie bardzo dobrego miejsca w konkursie 😀 tak trzymaj 🙂

    • Eee no, mam nadzieję, że jakieś wyższe kiedyś też zajmę. Ale jak na kilka miesięcy bezruchu spowodowanego stanem kręgosłupa i tak się bardzo cieszę z wyniku 🙂

  14. o mamuniu – aż mi się przypomniał spektakl sprzed ponad 20lat z Magdaleną Strużyńską w roli mechanicznej Magdaleny – poryczałam się jak bobrzyca nad losem tamtej lali…
    mechanizm nakręcany świetny!

  15. Gratulacje podwójne !!! 🙂
    Bardzo jestem z Ciebie dumna !!! 🙂
    Wiem co to znaczy startować w zawodach z kontuzją – dziecki moje trenują taekwon-do i różnie bywało . Taneczna opowieść o lalce bardzo poetycka i wzruszająca a kluczyk…. kluczyk można znowu nakręcić :):)

    • Pracuję nad kluczem z lepszego tworzywa niż karton. Słaby materiał sprawił mi pewien problem, który, niestety widać na filmie z występu, wrr!

Skomentuj

