Londolls

Wybrałam się do Londynu na kilka dni, pojechałam z pustą walizką, wróciłam z wypchaną:

20140704_182736 20140704_193021

Kucysie w dwupaku zgarnęłam jeszcze w kraju z Leclerca, na zdjęcia załapała się tylko Twilight Sparkle – tak jakoś wyszło 🙂

20140705_221212

Living Dead Dolls z najnowszej, 27 serii, Milu (polinezyjski odpowiednik szatana) i Hopping Vampire. Dostępna była cała seria, ale końcem końców niektóre lalki nie prezentowały się na żywo równie dobrze, co na zdjęciach promo. Chińczyk cierpi na pewną przypadłość, nieobcą i droższym lalom kolekcjonerskim, ale o tym kiedy indziej.

20140705_221325

No i najważniejsza zdobycz, z przeceny prawie 50% w Harrodsie, Ellowyne Wilde My Wistful Season. Do wyboru była jeszcze Grand Despair, ale… mam słabość do brunetek 😉 Lala została przeceniona tak ładnie ze względu na brak butów, ale tych trochę u mnie leży. Panie zresztą namieszały z pudełkami, dostałam ją razem z dodatkami do Ellowyny Soft Sigh – nie mój problem. Najwyżej za rok pojadę po następną z wystawy 😉 😛

20140706_153240 20140706_153347 20140706_153453 20140706_154158 20140706_154335

Lalka kolekcjonerska lalce kolekcjonerskiej nierówna, zdecydowanie.

20140707_191013 20140707_191058 20140707_191247 20140707_191315 20140707_191419 20140707_191449 20140708_115501 20140708_115527

Nie miałam zbyt wiele czasu na plenerowanie z lalkami, zresztą pogoda nie należała do najbardziej sprzyjających. Mimo tego zachowałam chociaż hotelowe podwórko i teren college’u sztuk pięknych.

Wracając, przeglądałam gazetkę linii Ryanair i tam znalazłam krótki artykuł o szpitalu dla lalek – Hospital de Bonecas – w Lizbonie, który prezentuję poniżej 🙂

20140708_201321

Podróże kształcą, serio 🙂

39 thoughts on “Londolls

  1. Ta lala jest wspaniała i ma taka śliczną sukienkę! Szkoda, że u nas nie ma w sprzedaży takich lalek i takich przecen! Pozdrawiam serdecznie!

  2. Ale miałaś szczęście!! Ciekawe czy moja obsesja – Tonnerka Slight Chill – też była przeceniona jako eks-wystawa… jak było w Harrods poza tym? Cokolwiek ciekawego? Zachciało mi się znowu pojechać… 🙂

    • Nie była, te dwie gabloty naprzeciwko siebie nie wchodziły w przeceny. Z przeceną była trzecia, kawałek dalej i stały w niej też Barbie kolekcjonerskie, Tiny Kitty i jedna Evangeline, ale dość złachana. Na dole był straszny tłok, bo przecenili perfumy.

      • Wcale się nie zmartwiłam ha ha musiałabym chyba pojechać gdyby była… to był Twój pierwszy raz w Harrods czy nie?

      • Prawdę mówiąc nie przestudiowałam wszystkiego uważnie, zwłaszcza kiedy znalazłam gablotę z przeceną, reszta straciła na znaczeniu. Natomiast mojej mamie bardzo podobała się grzeczna obsługa w sklepach i restauracjach na terenie Harrodsa.

      • Rzeczywiście to ich wyróżnia, chociaż zawsze zastanawiało mnie jak ci obsługujący mają tyle cierpliwości do tysięcy turystów dziennie, którzy w większości przychodzą tylko popatrzeć… 🙂

      • Akurat jak my byłyśmy, ludzie rzucili się na przecenione perfumy, ceny korzystne bardzo, potwierdzam. A tak poza tym pan w punkcie informacyjnym powiedział, że nie sądzi, by mieli Tonnerki, bo sprzedają same małe lalki i że nie jestem pierwszą osobą, która o to pyta. W każdym razie skierował mnie w odpowiednią stronę 🙂

  3. Jest przecudna. Aż boję się spytać ile kosztowała po przecenie, ale nie, nie pisz i tak mnie nie stać. Zdjęcie nr. 9 zatytułowałabym podwójna natura.

  4. Też chcę do Londonu! Też chcę takich sklepów! Bo nasz wrocławski E.Leclerc już się wypalił pod względem lalek 🙂

    Zdjęcie Ello z kucykiem urocze 🙂

      • Jak wygram w totka i stwierdzę, że wcale nie jest mi potrzebne kilka tysięcy i mogę z powodzeniem kupić sobie za nie bilety lotnicze (w Ryanairze pewnie będę musiała kupić dwa dla siebie samej :-P), a resztę przepuścić na lalki w galeriach handlowych 😉

      • Nie przesadzaj z tymi siedzeniami. Liczyłam, że będą nowe MH, chciałam obczaić tę syrenkę-ducha, ale niestety :/

      • Żartowałam 😛 Syrena jest ciekawa, na zdjęciach ownerskich nie jest taka brzydka, jak mi się wydawało 😀 Na FLTE jest 🙂

  5. Z nowej serii LDD najbardziej podoba mi się Mefistofeles. Zazdroszczę, ze widziałaś je wszystkie na żywo.

  6. No bo wiesz 😉 jedni lecą do Londynu na ciuchowy sale….inni po lalki i kucyki 😉 hihihihii Ellowyne śliczna, bardzo ładna buźka 🙂

  7. Gratuluje nowych paskudek i Ellowyne jest śliczna 😀 Chyba najbardziej zazdraszczam jednak wyjazdu 😀
    Pozdrawiam Anek

Skomentuj

