Odwiedziny kuzynki Skelity

W ten weekend gościłam moją bff 🙂 Razem z nią w odwiedziny wpadła Skelita Calaveras. Jej częściowo kościste, różowowłose kuzynki zabrały Monsterkę na spacer do parku. Jak na upiorki przystało, lalki podróżowały w trumnie pożyczonej od Sadako LDD 😉

20140627_112505

Patrzcie tam! Patrzcie tam!

skelita

skelita 1

kwiatkowe łebki 🙂

skelita 2

spacer do parku bez polegówki w trawie to nie spacer!

20140627_112802

20140627_114251

łeb mi pęka od tego brzęczenia… i nie mam na myśli pszczół…

20140627_114459

…no i ona na to… a wtedy on na to… i wtedy ona się popłakała i odbiegła, a on za nią nie i wtedy ona rozpłakała się jeszcze bardziej, a on…

20140627_114559

Biedna poziomka! Dobrze ja znałam 😉

skelita 3

Skelita wygląda, jakby miała zerwać się do lotu 😉

20140627_115447

Skelita jest fajną lalką, chociaż mnie aż tak nie nęci, żebym ją miała kupić. W porównaniu do pozostałych MH jest jeszcze lżejsza. Jej kończyny są bardzo delikatne i wręcz obawiałam się nimi manewrować, żeby nie uszkodzić lalki. Nie rozbierałam Skelity do naga, ale udało mi się podejrzeć, że tułów ma równie kościsty, co ręce i nogi 🙂 Niestety, wszystko, co dobre, szybko się kończy i Skelita już nas opuściła. Do następnego spotkania!

25 thoughts on “Odwiedziny kuzynki Skelity

  1. No i do czego prowadzi to wieczne odchudzanie? „On za nią nie”, bo chłopy tak na prawdę wolą kobitki mniej kościste.

  2. A Kostkę polecam do kolekcji! Mi się właśnie ten uroczy szkielecik podoba- pod kiecą jest plastikowa kształtka nadająca owej kiecy kształt bo tam same kościurki, na dodatek ślicznie wykonane. Sama lalka jest bardzo delikatna to fakt- mojej nie mam odwagi zginać kolanek 😉
    Kupiłam składaczka MH ale to już nie to co Skelita 😉

  3. jakie śliczne zdjęcia 🙂 bardzo fajnie razem wyglądają dziewczynki chuderlaczki 😉 a skelita jest wyjątkowo-nie-dla-dzieci-lalką … odstrasza. Za to w filmie jest bardzo łagodna i sympatyczna, wręcz eteryczna 🙂

    • Poziomka była tylko jedna – może pierwsza dojrzała lub ocalała jako jedyna z pogromu urządzonego krzaczkom przez jakiegoś żarłoka 🙂

Skomentuj

