Happy in 1980s-90s

To the childhood I lost (New Order)

Cześć wszystkim! Mam na imię Todd i chciałbym Wam opowiedzieć o mojej wielkiej, szczęśliwej rodzinie:

20140621_141718Moja mama Barbie – najpiękniejsza kobieta na świecie – i tata Ken. Pomimo upływu czasu zakochani w sobie na zabój. Mama, choć wycisnęła z siebie czwórkę dorodnych dzieci, zachowała nienaganną figurę (do pozazdroszczenia). Złośliwi mawiają, że ma dobrego chirurga plastycznego 😉

20140621_141755

Moje siostry – Skipper, Courtney i Evi (taka doczepka z przypadku 😉 ). Na ogół są w porządku, przynajmniej dopóki nie trzeba ustalić, kto pozmywa, a kto odkurzy 🙂 A mała, jak to zwykle bywa, jest oczkiem w głowie tatusia 🙂

20140621_141822

Młodsza siostra mamy, podobnie jak ona wiecznie uśmiechnięta, promienna i nieskazitelna, też ma na imię Barbie. Co więcej, jej mąż również ma na imię Ken, a córka to Evi. Nie wiem, jak to się stało, że wszyscy mają te same imiona. Najdziwniejsze jest jednak to, że kiedy się nawołują, nigdy się nie mylą i zawsze przychodzi ta Barbie, która powinna. Dziwne, nie? 😛

20140621_141842

Ciocia Midge – jedyna, która nie posiada ani męża, ani dzieci. Gra w zespole rockowym i wszystko, co ją obecnie interesuje, to kariera w show biznesie (tak naprawdę ma bardzo romantyczną naturę, ale się z nią nie obnosi 😉 ).

20140621_141859

Dobrze jest mieć rodzinę 🙂

20140621_141933 20140621_142221 20140621_142324 20140621_142419 20140621_142723

Wnętrze pamięta lata 80-te, pomimo kilku bardzo współczesnych dodatków:

20140621_142506

Jako dziecko z rodziny tzw. rozbitej najczęściej bawiłam się swego czasu po prostu w rodzinę. Dużą, szczęśliwą, hałaśliwą i oddaną sobie na dobre i na złe. Ale to już wszystko utracona przeszłość…

20140621_142815

17 thoughts on “Happy in 1980s-90s

  1. Świetny jest ten różowy wypoczynek 😀
    no i fajnie mieć rodzinę 😀
    Pozdrawiam 🙂

  2. Fajny ten Twój post. I świetny temat i fantastyczne zdjęcia. Fotele i meble są super! Bohaterowie również.
    Czuje sie klimat tatmtych lat…
    Pozdrawiam bardzo, bardzo serdecznie!

  3. Świetna rodzinka. I jaka zgrana. Nawet zajęta ciocia Midge zajętą karierą, znajduje jednak czas dla siostrzeńców. Dobrze mieć rodzinę, jako jedynaczka umiem ją docenić.

  4. Jestem fanką Cioci Midge 😀 jakoś tak jest w życiu, że każdy ma jedną fantastyczną ciocię albo kuzynkę, która jest zupełnie inna od reszty rodziny. Ja też taką mam, chociaż nie gwiazdę rocka 😀 uśmiałam się z tego, że Barbie się Kenom nie mylą jak je wołają ha ha.

      • Moja fantastyczna ciocia jest dentystką, artystycznie uzdolnioną. Swego czasu malowała, rysowała, grała na pianinie i na skrzypcach. Była naszą sąsiadką gdy byłam dzieckiem i czasami siadałam u niej pod drzwiami mieszkania, słuchając jak ćwiczy grę na skrzypcach. Robiła też na drutach i była bardzo oczytana – to ona dała mi Portret Doriana Gray’a gdy byłam jeszcze mała. Dzisiaj jest już na emeryturze i niestety widuję ją rzadko, bo nie mieszkam już w Polsce 🙂 ale zawsze o niej pamiętam.

  5. W końcu coś barbiowatego u Ciebie, ale końcówka znowu smutna. Ja mam dość dużą rodzinę (dwie starsze siostry i młodszego brata), non stop się kłóciliśmy będąc dzieciakami, ale kiedy się wyprowadziłam 300 kilometrów od nich, to zdałam sobie sprawę, jak ich kocham 🙂 Za to mój Paweł też pochodzi z rozbitej rodziny, jego wspomnienia z dzieciństwa kończą się, gdy zrozumiał, że pod przykrywką szczęśliwej rodziny kryje się coś zupełnie innego. Mam nadzieję, że Ty nie masz bardzo bolesnych wspomnień.

Skomentuj

