Equestria Girls & My Little Pony – Friendship IS Magic indeed ;)

Trudno nie zauważyć, że kucyki nie pozują tak dobrze, jak nawet mało artykułowane lalki. Uznałam, że nie ma sensu po kolei przedstawiać każdego egzemplarza, bo to nudne. W związku z tym dzisiaj sesja mieszana. Każda konioludka występuje ze swoim nowym przyjacielem 🙂

Dla Fluttershy wybór wydawał się oczywisty. Zaprzyjaźniła się ze swoim wydaniem z G3, wówczas w kolorze bladoróżowym:

20140603_112857 20140603_112909

Kolejny zestaw dobrał się na zasadzie wspólnego hobby – piromanii 😉 Sunset Shimmer odnajduje się u boku Waterfire, ulubionego kucyka mojego męża (mówi na niego kucyk-podpalacz):

20140603_113440 20140603_113540

Twilight Sparkle i Twilight Twinkle chyba mówi samo za siebie 🙂

20140603_113713 20140603_113803

Applejack spotkała Butterscotch i razem tworzą słodki jabłkowo-cukierkowy mix:

20140603_113945 20140603_114024

Mówta, co chceta, dla mnie Equestria Girls to strzał w dziesiątkę – tak kiczu, jak i mojego gustu 🙂 A teraz zbiorówki, zdjęcia, których prawie nigdy nie robię, a są takie miłe dla oka:

20140603_114250 20140603_114402 20140603_114636

„My Little Pony 
I used to wonder what friendship could be 
My Little Pony 
Until you all shared its magic with me: 

Big adventure, tons of fun, 
A beautiful heart, faithful and strong, 
Sharing kindness, it’s an easy feat, 
And magic makes it all complete! 

You have My Little Ponies 
Do you know you’re all my very best friends?”

14 thoughts on “Equestria Girls & My Little Pony – Friendship IS Magic indeed ;)

  1. …z tymi „koniarami” to tak jest, że jedni są „za”, inni są „przeciw”, a jeszcze nie słyszałam aby komuś były obojętne 😉 Ja oczywiście nie mogę się zdecydować, po której stronie stanąć i już chyba z trzy razy szłam do kasy z taką białą z fioletowymi włosami po czym szybko ją odnosiłam, bo „jeszcze się zastanowię”! …I zastanawiam się nadal 😀

  2. Zbiorówka najfajniejsza 🙂
    a kuniki są takie całuśne 😉
    Te dwie panny to nie maja skrzydełek

  3. Wszystkie kolory tęczy na Twoich zdjęciach 🙂 I chociaż zdecydowanie wolę kucyponki na czterech kopytach, to te Equestria Girls mają jakiś magnesik, który sprawia, że będąc w sklepie je także oglądam 😉 Podpalacz ma świetny kolor! 😛

  4. Patrzę na to trzeci raz. Ten poziom ZUA to chyba jednak nie dla mnie (chociaż miałam ochotę na Rainbow Dash, ale w ostatnim momencie odstraszyła mnie cena – no i uszy), do tego nie znoszę koni.
    Chociaż ten niebieski jest całkiem, całkiem. W lumpie bym go nie odpuściła…

Skomentuj

