Daphne Dimples – Tonner / Effanbee

Dość konsekwentnie przeprowadzają się do mnie Tonnerki z kolekcji osoby o allegrowym nicku Mooncalf. Dobra cena, dobra jakość. Tym razem zakochałam się w platynowej blondynie w stylu lat 40-tych. Daphne Dimples jest postacią z uniwersum Brendy Starr. Dawno, dawno temu oglądałam film pod takim tytułem (ekranizację komiksu), w którym główną rolę zagrała Brooke Shields. Muszę przyznać, że z filmu nie pamiętam nic oprócz tego, że tytułowa bohaterka uciekła z komiksu oraz że nie miała pępka, bo autor go nie narysował. Czarny charakter zagrał zdaje się Timothy Dalton. Tonnerowa Brenda jednak nie urzekła mnie tak jak Daphne, jej młodsza, w każdym razie stażem, koleżanka po fachu.

20140530_100932

20140530_100742 20140530_100855 20140530_101226

Ujmujący wyraz twarzy, prawda? Lalka przybyła odziana w oryginalny Tonnerowy strój Femme en noir, w którym rzeczywiście jest jej do twarzy. Jak dobrze obczaję, z jakich części się składa, może dam radę uszyć coś podobnego.

20140530_101316

Prawdę mówiła Ania, że kiedy znaleźć środek ciężkości, lalka stoi sama 🙂

20140530_101636

Ciałko prostszego typu, AB, zdaje się zostało podmienione, choć głowy nie dam. Widywałam tę samą Daphne z BW na zdjęciach w internecie. Trochę szkoda, im więcej punktów artykulacji, tym lalka lepiej pozuje, ale jak się nie ma, co się lubi…

Za każdym razem, kiedy kupuję Tonnerkę, mówię sobie: „no, to teraz mam już wszystkie, które mi się podobały”. A potem wychodzi, jak wychodzi 😉 Póki co, tak to wygląda:

20140530_102934

Dziewczyny Tonnera 😉 Zdjęcie nie uwzględnia faceta i lalek Wilde Imagination. Chyba pierwszy raz powyciągałam je wszystkie naraz z pudeł 🙂 Każda inna, wszystkie piękne ❤

24 thoughts on “Daphne Dimples – Tonner / Effanbee

  1. Wow 🙂 kocham je wszystkie ❤ i każdą z osobna! Zgadzam się że Lalki sprzedawane na allegro przez osobę pod Nickiem Mooncalf są w dobrej kondycji i korzystnych cenach! Sama kupiłam od niej FR 🙂 a jeszcze na nie jedną Tonerkę miałabym ochotę 🙂 Tę widać zgarnęłaś TY gratuluję!!! Masz przepiękną kolekcję ❤ i na dodatek masz moją ulubioną rudowłosą Antośkę ❤ Bardzo dobrze, że je wszystkie wyciągnełaś! Ja wiem, ze lubisz horrory, filmy grozy i pewnie podduszanie Tonerek w pudełkach może być Twoim dodatkowym hobby 🙂 ale zdecydowanie wolę jak je tu pokazujesz 🙂 i pokaż koniecznie Wilde Imagination!! Pozdrawiam !!

    • To nie Antośka, tylko mold Stella, konkretnie Poison Ivy. Powiem Ci, że one same w sobie są horrorowe, bez podduszania. Czasem słychać, jak skrzypią im stawy z pudełek. A Wilde Imagination już tu były pokazane – Parnilla i Thea 🙂 Jedna z nich jest nawet na pasku powitalnym…

      • Patrz, a byłam pewna, że to Antośka, ale człowiek całe życie się uczy 🙂 Dzięki za wyjaśnienie 🙂 bo bym nawet nie wiedziała co mi się podoba!! Skrzypią stawy z pudełek 😀 hahaha dobrze, że masz takie poczucie humoru 🙂 Parnillę na pasku powitalnym zaraz poznałam bo też mam jedną przedstawicielkę! ale za Theą będę musiała poszperać w starszych postach w takim razie …

      • Ale one naprawdę skrzypią. Nie chcę przez to powiedzieć, że są nawiedzone – po prostu fizyka 🙂 Ale fakt, że na tym zdjęciu Stella wygląda dość Antośkowato.

  2. Łał! Szczęka sama opada 😦
    ale i tak gratuluję nowej panny, może następnym razem, jakiś mój chłopina znowu się rozmamli do tej Twojej którejś panny 😀
    Kiecka fajna i fajnie uszyta, podoba mi się 🙂 Niezła już Ci się zrobiła gromadka 😉
    Pozdrawiam 🙂

  3. Nawet nie wiesz ile dla mnie zrobiłaś…
    Od lat zastanawiałam się, co to był za film, gdzie bohaterka nie miała pępka i już wiem! 😉
    Z wrażenia, aż nie zauważyłam stadka lalek…

  4. Duża, silna grupa (a w kadrze nie ujęły się przecież jeszcze trzy lalki)! To znak że w mieszkaniu zadomowił Ci się duch Tonnera i naszeptuje do ucha: „Kup więcej! Więcej”. Taki duch to ciężki przeciwnik, nie daje się wygnać z domu, który już opanował. Bardzo silnie przywiązuje się do swoich gospodarzy, wszędzie za nimi chodzi i gdy mają chwilę słabości – atakuje. Tak więc myślę, że za jakiś czas wprosi się do Ciebie jeszcze jedna lalka. Jako człowiek z wieszczym darem wiem co mówię 😛

  5. Daphne ma bardzo interesującą twarz. Pewnie zaraz zakrzyczą mnie miłośnicy Tonnerek, ale o ile zachwycam się ich artykulacją, to buzie w zasadzie mi się nie podobają. Może to wina zdjęć? Nigdy Tonnerki w ręku nie miałam, ale twarze wydają mi się takie płaskie.

    • Wiesz co, z Tonnerkami jest tak, że albo Ci pasują, albo nie. Natomiast nie zgodzę się, że mają płaskie twarze, akurat rysy i kształty twarzy mają dobrze wyprofilowane i bardzo zróżnicowane. Zresztą, gdyby twarz była płaska, nie byłoby na niej tyle cienia. Płaskie twarzą to mają simbowe supermodele 😉

  6. Wpadłaś w Tonnerki po uszy, a wiem, jaki to wirus, bo, kiedy kupiłam Sydney, to regularnie zaglądałam na Allegro do działu Tonner 😛 Spośród Twoich panien najbardziej lubię te „orietnalne”, aż się proszą o kimona 😀 . Daphne też jest piękna, ma interesujące spojrzenie 🙂

Skomentuj

