Tangkou Diabeu – bo wampir to za mało!

Lubię tę dynię. To jedna z kilku lalek, które w całej kolekcji są mi bardzo nieobojętne. Nie pałam do dalowato-pullipowatych, ale z jakiegoś powodu – tajemniczego nawet dla mnie – przepadam za tą konkretną sztuką Tangkou. Jest tak rozkosznie przerysowana 😀 Zwłaszcza teraz w dalowym stocku 😉 Będę się upierała, że Tangkou fochom w niczym nie ustępuje. Na dowód mam fatalnie działające oczy Taeyanga 😛 Co mi przypomina, że tych dwoje miało się spiknąć… 😉

20140502_154118 20140502_154216 20140502_154427 20140502_154511 20140502_154528 20140502_154544

Wczoraj, przy święcie, udało mi się zmoblizować do szycia, ale to już zupełnie inna historia…

28 thoughts on “Tangkou Diabeu – bo wampir to za mało!

  1. Wiem, że to diabeł, ale muszę to napisać – jest coś bardzo uroczego w tych pełnych, czerwonych usteczkach i dla mnie ta Tangkou czy jako wampir czy diabeu, zawsze będzie taka gotycko słodka 🙂 Ciekawa jestem, co tam szyjesz… 🙂

  2. REWELACJA! Świetnie wygląda jako diablica 😉 ja bym jej tylko butki zmieniła- do tej stylizacji idealne by były jej własne kozaczki 😉

    • Ona teraz nosi strój po innej lalce. Jej oryginalny był faktycznie lepiej dopasowany kolorystycznie 🙂 Ale tamte buty mi się nie podobają, są chyba najbadziewniejszym dodatkiem Vampire Girl.

  3. Oh, me gusta, lubię lalki w strojach całkowicie zakrywających włosy. Od zawsze kręciły mnie średniowieczne damy, w wysokich „rożkach”, pod którymi całkowicie ginęła fryzura, kobieta-kot i pływaczki olimpijskie. Fetysz jak nic 😛
    A teraz się pochwalę (no, zaraz sprawdzimy czy jest czym się chwalić) sokolim okiem – kiecka i zarękawki i skarpetka od gotyckiej Steffi?
    I jeszcze na koniec sobie huknę złowieszczo: zło się na blogach lalkowych szerzy, diaboły się promuje. Uuuuuu, siła złego świat ogarnia (facepalm!, facepalm!)

  4. Jakoś wypadłam chyba z tematu, nie widziałam wcześniej tego modelu. Śliczna jest, a jako diabeł, głupio pisać ale „urocza” 😉

  5. Wygląda jak Marcepanowy Chochlik 🙂 Oczyska wspaniałe !! Urody Poziomkowej 🙂

Skomentuj

