Państwo Charming

Susy Charming zobaczyłam po raz pierwszy na blogu Ani: http://dollsecondhand.wordpress.com/2011/02/27/miss-susy-i-belly-button/ Spodobała mi się u tej lalki buzia o stonowanym wyrazie. Długo nie mogłam na nią trafić. Udało się dopiero w zeszłym roku, gdy w lumpku znalazłam beznogie truchełko. Ponieważ kolejne edycje Susy prawie się nie różnią, trudno było ją jednoznacznie zidentyfikować: Podczas poszukiwań odkryłam, że jeden z pseudo Kenów, którego kupiłam swego czasu w jakimś zestawie, to facet Susy 🙂 : http://www.club-sindy.com/news_lasposa_susy.htm

Trzeba przyznać, że jak na trupka, Susy ma bardzo dobrze zachowane włosy, właściwie nietknięte. Wygląda jak typowa fashion doll z lat 90-tych (ta szalona grzywka…). Bardzo ładne są Susy ciemnoskóre/ciemnowłose, ale nie liczę, że kiedykolwiek na taką trafię: http://www.club-sindy.com/susy_idguide_main.htm

Państwo Charming zamieszkują przedostatnią półkę na regale. Wydaje się, że są ze sobą szczęśliwi:

20140403_104235 20140403_104246 20140403_104409 20140403_104735

Gdyby ktoś chciał przygarnąć państwa Charming, zapraszam 🙂

20140403_104853

2 thoughts on “Państwo Charming

Skomentuj

