Vanesa Fashionistka

Zgadnijcie, kto posłużył za dawcę ciałka? (Na dworze szaro, paskudnie, to nie dzień na foty, ale polalkować by się chciało :/ Wybaczcie tę wątpliwą jakość.)

20140209_135942

Biedna Barbie, dobrze ją znałam…

20140209_140058Bingo! To Barbie F. I tak jej nikt nie lubił, bo była suką 😛

20140209_140243

Już miałam się pozbyc tej Vanesy, ale jakoś lubię tę twarz. Ma w sobie coś takiego, co przywodzi na myśl czasy Superstarów i Diany – tę „swojskość” dziewczyny z sąsiedztwa.

20140209_140331

O ile łatwiej teraz podrapać się po nosie…

20140209_140435

… lub zatańczyć 🙂

20140209_140639 20140209_140654Nie lubię podmieniać ciałek, bo słabo sobie radzę z niedestrukcyjnym zdejmowaniem głów. Tu jakoś poszł całkiem nieźle, o dziwo, chociaż głowa Vanesy miała większy otwór i trzeba było pookręcać szyję gumkami, żeby się trzymała w pożądanej pozycji. Z drugiej strony taki przeszczep to świetny sposób na pozbycie się niechcianej lalki i ulepszenie innej. Tym sposobem Vanesa jeszcze tu pomieszka 🙂

16 thoughts on “Vanesa Fashionistka

  1. Mam mieszane uczucia jeśli chodzi o podkradanie ciałek. A szkoda, że nie można po prostu dokupować ciałek artykułowanych do Barbie, tak jak np. obitsu.

  2. No i lalka nabrała nowego życia a głowa to chyba nie za bardzo:) Co zrobić jak czasem nie ma wyjścia i ciało potrzebne – gdyby istniała możliwość kupna samych ciałek to byłoby duże ułatwienie a jakie możliwości:)

  3. Cóż… jedni tracą , inni na tym zyskują … Niedobra kobieta z niej była , to i głowę straciła 🙂
    Z pewnością ciałko z artykulacją jest lepsze 🙂 . Szkoda, że jest tyle rodzajów mocowania głowy :/

    • Jakoś daje radę na tych gumkach, głowa kręci się na boki, tylko w przód i w tył nie chodzi, ale to zawsze lepiej niż przyklejona na sztywno 🙂

  4. Ja zawsze, gdy ukręcę łeb fash, to zaraz wciskam go na stare ciałko lalki „biorcy”. W ten sposób znowu mam dwie lalki i zagłuszam wyrzuty sumienia 😉
    Podoba mi się Nessa! Przypomina mi Flashdance!

    • Nie próbowałam wciskać łba na ciałko Vanesy. Prawdopodobnie nie wlezie, bo ma mniejszy otwór, a tam jest kulka.

      Masz rację, że przypomina Flashdance 🙂

  5. Wow, ja pozbyłam się swojej Vanesy, a ona tak ładnie na artykułowanym ciałku wygląda! Przez Ciebie boję się, że przy następnej wizycie w eklerku kupię ją znowu, Ty jędzo 😀 Akurat mam jedno ciałko bez głowy… 😀

  6. Pingback: Powrót Vanesy. | Doll Second Hand

Skomentuj

