Pod moją choinką banda grasowała…

Zdaje się wspominałam, że spodziewam się Kotastrofy pod choinkę? Dostałam! 🙂 Poza wredną rudą kocicą w paczce znalazłam jeszcze dwóch plastikowych panów, również zgodnie z „zamówieniem”. Do towarzystwa miałam jeszcze składaczkę CaM, pannę Harpię, którą wzięłam ze sobą żywiąc niczym nieuzasadnioną nadzieję na możliwość zrobienia jej ciekawych plenerowych zdjęć :/ Na promocjach w Realu zgarnęłam jeszcze jeden model Operetty (Upiorna Moda czy jakoś tak) – nagle zachwyciło mnie to wydanie. Podsumowując, wyjechałam z jednym plastikiem, wróciłam z pięcioma 🙂

20131227_200201

Były dwa koty, ale tylko jeden plastikowy 🙂

20131224_224847

Stara miłość nierdzewna – Jason Voorhees, Piątek 13 (tu konkretnie model z Freddy vs. Jason), Neca

20131228_215801

Panna Harpia na ciele wampirzycy z zestawu, z jej dłońmi, butami i peruką, reszta harpiowa

20131227_195427

A oto i piękność dnia 😉

20131228_220035

Dobry kociuś!

20131228_220610

Eric Draven (The Crow), Neca

20131228_220508

Cała banda spod choinki 😉

20131227_195738 20131227_195952 20131227_20002420131228_215552 20131228_220229 20131228_220246 20131228_220538 20131228_220923Pod względem prezentowym święta okazały się jak najbardziej udane. Reszta jest milczeniem… Bardzo dziękuję za intensywne odwiedziny w tym czasie, na liczniku stuknęło przeszło 30,000! Buźka Wam! :*

38 thoughts on “Pod moją choinką banda grasowała…

  1. gratuluję udanych prezentów! są rewelacyjne! Dziadek Mróz był pewnie już z milion razy za to w brodę całowany!

  2. Eryk! Eryk Eryk po stokroć Eryk!!! Jeden z moich ulubionych postaci i ulubionych filmów, dlaczego ja go jeszcze nie mam w kolekcji sama nie wiem…

    Muszę się trochę pozachwycać Twoim kotem. Jest piękny, czarny, lśniący, ma podłużną mordkę, uszy jak nietoperz, pełen elegancji, wytworny, ma inteligentne i ciekawskie spojrzenie – i jest kropka w kropkę jak moja mała kicia, nawet pyszczek identyczny 🙂

    • Prawdę mówiąc miałam nadzieję, że trafi mi się samiczka (był brany w ciemno), wtedy dostałaby na imię Luna, po Lunie z Sailor Moon. A tak jest Mao 🙂

      Też przepadam za filmem „Kruk”, jest genialny absolutnie i bardzo mi się nie podoba idea remake’u :/

      • Hahahahaha a moja ma Moonia, bo Luna już właśnie było w domu zajęte! Widać jestem mało oryginalna. Albo to wina pokolenia dziewczynek namiętnie oglądających przed szkołą na Polsacie „Czarodziejkę” 😀 😀 😀

        Mało że „Kruka” chcą powtarzać, w kolejce na remake czeka także „Nieśmiertelny” i „Powrót do przyszłości”. Zgroza. Nie wiem czego bać się bardziej. Chociaż z drugiej strony, rzadko bo rzadko, ale zdarzają się bardzo dobre remaki, np. „Prawdziwe Męstwo” czy „Ocean’s Eleven”… Byle tylko sponsorzy dużo kasy wyłożyli to może nie będzie źle 🙂

        Tak patrzę na tego twojego Eryka i stwierdzam, że koniecznie muszę go sobie sprowadzić. Jakie jeszcze masz na chciej-liście?

  3. łooo 🙂 miód na moje oczy w postaci kotów żywego i plastikowego 🙂 aż mi się ręka do monitora klei żeby przytulić … (ale mi kota brakuje, cholera jasna 😉 ) właśnie się czaję na Toralei. Czy Operetta przypadkiem nie ma takiego ubranka na sobie- jaki można kupić osobno? Albo podobne jest…Gratuluję Ci Bogatego Mikołaja, widocznie musiałaś być bardzo grzeczna cały rok, że Ci rózgi nie przyniósł, hihihihihiiiiii

    • Ja jestem całe życie grzeczna 😛 Nie mam pojęcia, czy takie ubranko było osobno, nie bardzo zwracam uwagę na ubranka, bo są stanowczo za drogie.

      • tak, masz rację z tymi cenami ubranek, w outlecie Smyka widziałam właśnie to za 15 zł, ale było to dawno temu. Nie kupiłam, potem żałowałam, bo teraz byłoby w sam raz dla rozrastającej się babiarni MH 🙂

  4. „Reszta jest milczeniem” – to mi przywodzi od razu na myśl jakąś wielką świąteczną katastrofę. Żeby nie powiedzieć Kotastrofę. A sądząc po zdjęciu Operetty z kotką u nogi, to chyba ma ona jakiś dziwny fetysz…. 😉

      • Wiem 😀 Ja mam swoją daleko i rodzinne spędy mam na szczęście tylko od święta 😉

        A wiesz… W każdym pomówieniu jest ziarnko prawdy 😛

  5. Eric strasznie obscenicznie łapę trzyma ;))
    Harpia mi się podoba. Mam nadzieję, że poświęcisz jej nieco więcej „czasu antenowego”. W tym roku nie dostałam ani jednej lalki i teraz mnie skręca, jak patrzę na Twoje prezenty.

Skomentuj

