CaM – potwora stwórz sam ;P

Wstałam, ile można leżeć. Czas się trochę rozruszać przed powrotem do pracy. W międzyczasie trzeba będzie znaleźć jeszcze czas na zabiegi rehabilitacyjne. Jeszcze leżąc, wygrzebałam na forum bardzo interesującą informację o istotnej przecenie zestawów podstawowych Create a Monster w Carrefourze. I rzeczywiście, promocja jest 🙂 Zgarnęłam zestaw, wróciwszy do domu, wyciągnęłam wszystkie pozostałe częśći i składaki, po czym przystąpiłam do dzieła stworzenia 😉 Mieszając i łącząc, stworzyłam optymalne na tę chwilę kombinacje w myśl zasady Zbieraczki Dziwaczki popularyzowanej przez Gosię: „lalko, nie bój się być sobą” 🙂

Poprzednim razem próbowałam mieszać z „gotowymi” Monsterami. Wymieniłam Ghoulii dłonie na Szkieletynkowe. To nie był dobry pomysł… Bolce w kończynach CaM są grubsze niż u lalek. Ghoulia się rozciągnęła i teraz jej oryginalne dłonie wypadają. Z braku kleju w domu dostała na razie pazurzaste łapki wilkołaczki :/ Nie róbcie tego w domu!

20131123_154455

od lewej: dłoń Ghoulii, dłoń Szkieletynki CaM, dłoń smoczycy CaM; widać wyraźną różnicę w grubości bolca :/

20131123_154728

Mangusta mnie zepsuła

Mieszanie i łączenie uwzględniło zestawy wilkołak + smok, części używane oraz najnowszy nabytek – gorgonę + mumię. A oto efekty:

20131123_165034

stoją (od lewej): Gorgona, Smoczyca, szkieleto-mumia; siedzą Santa Muerte zombie i trójoczka

Gorgona ma wszystko swoje, peruka jest od Szkieletynki. Smoczyca ma wszystko swoje, peruka pochodzi z dziś kupionego zestawu. Szkieleto-mumia (Muminka? 😉 ) ma dolne części kończyn Szkieletynki i perukę z zestawu smok/wilkołak, reszta własna. Santa Muerte zombie ma wszystko od wilkołaczki poza głową. Trójoczka części własne, wilkołacze oraz strój od Szkieletynki. Pocieszne to moje dzieło stworzenia 🙂

20131123_165141

Bez lampy kolory są wybledzone. Szkieletynka w wydaniu alternatywnej Santa Muerte bardzo mi się podoba – do tej pory leżała w worku z częściami, bo w oryginale nie przypadła mi do gustu. Przystrzygłam perukę, grzywka opadała zbyt nisko.

20131123_165217 20131123_165306

Opcja negatywu dała zabawny efekt w przypadku ubranka Szkieletynki 🙂

20131123_165353 20131123_165906

Mangusta’s Monstro-Angels 😛 😉

20131123_165930 20131123_170400 20131123_170437

20131123_170522

Muminka spoczywała w swoim sarkofagu spokojnie przez wieki. Niestety, pewnego średnio pięknego dnia dostały się tam szczury i tu i ówdzie poobgryzały bandaże, a potem dobrały się do reszty… Ale nic to, ubytki na ciele nie szpecą, jeno na honorze 😉

20131123_174655 20131123_174713 20131123_174725 20131123_174738 20131123_174810A Mangusta siedzi i składa te CaMy 😀

32 thoughts on “CaM – potwora stwórz sam ;P

  1. Ale fajne składaki! Cudnie wyszły!
    * tak na marginesie, to Zbieraczka Dziwaczka wymyśliła aukcję „lalko nie bój się być sobą”- a ja biorę w niej udział i rozpowszechniam- udało się! Bo Twoje lalki są sobą- i są rewelacyjne!

  2. cudne te składaczki. a nie zostało im jakichś zapasowych, niepotrzebnych części w kolorze popielatym ? chętnie odkupię, bo moja Ghoulia dostała brakujące rączki od kloniczki, ale niestety zielone. 🙂

  3. Paskudna sytuacja zdrowotna doprowadziła jednak do fajnych wyników 🙂 Ale nie życzę podobnej w przyszłości, nawet gdyby miało dzięki niej powstać kolejne stado składaczkówien. Zdrowie ważniejsze!

  4. Piękna sesja z „pięknymi” 🙂
    Bardzo podoba mi się Twoja gromadka, jest taka nie powtarzalna 🙂
    Mnie ostatnio też MH zaczarowało, a jeśli podasz w którym „Kerfur” jest przecena to bym w te pędy poleciała 😉
    Życzę powrotu do zdrowia
    Pozdrawiam z Wrocławia

  5. mmmm bardzo ładne te Twoje robótki ręczne. Mój typ to Muminka i Gorgona 😀 a w Caffefourze są teraz super ceny na Monsterki. Widziałaś III serię piżamową?

  6. Z pasją wymieszałaś to towarzystwo 😉 Tak sobie myślę, że takich kilka zestawów są, jak puzzle, które jakkolwiek byś nie ułożyła, to do siebie pasują 😀 Trójca w spineczkach wygląda wdzięcznie 😛

  7. To tak jak klocki lego, ale dla dziewczynek 😉
    Sama bym chętnie poskładała, ale z CAM mam tylko Pszczołę i ona raczej nie ma się z kim dzielić ciałem 😉
    Strasznie podoba mi się ta panna z trzema oczami!

Skomentuj

