Listopadowe spotkanie lalkowe :)

Wrocław spotkał się po raz trzeci, za każdym razem kogoś przybywa 🙂 Tym razem było nas 4 (ja, Ania, Justyna i pewna pani spoza forum). W poszukiwaniu lepszego światła poszłyśmy dziś w inne miejsce. Być może to kwestia niedawno wyemitowanego w tv filmu i jakichś moich oczekiwań, ale wydawało mi się, że dziś ludzie gapili się intensywniej niż zwykle :/ Zresztą było na co 🙂

20131110_123404

lalki ze zbiorów Aidy – sam barbiowy miód 🙂

20131110_123428

kostka lodu & słodka czekoladka

20131110_123518

słodziutka Mariposa

20131110_123858

Parnilla jak zwykle w swoim świecie, niepomna na to, co się wokół dzieje 😉

20131110_124054

ups, coś mi spadło na głowę 😉

20131110_124519

to jest Bratz (albo była, zależy, jak na to patrzeć), malowana przez Kamarzę

20131110_124939

a to już Bratz jak je firma stworzyła

20131110_125236

wampiryczna, demoniczna… uhm…jak jej było… Sooki?

20131110_125359

Parnilla i kotek – nic nie wskórał u bladolicej

20131110_125554

Iason Mink na urok kotów jest więcej niż odporny…

20131110_125611

…jemu tylko Riki w głowie…

20131110_125632

…nic z tego, kociuś, nie będzie drapania za uszkiem 😛

20131110_130202

sama się zdziwiłam, że zgodził się pozować z watą cukrową ;P

20131110_130759

Bratz & My Scene poglądowo

20131110_131120

Parnilla i mój najnowszy nabytek – Thea

20131110_131212

z Renomą w tle

20131110_131224

urocza, czyż nie ? 🙂

20131110_131449

„fryzjerka” 🙂

20131110_131632

Bratz & Bratz & Bratz

20131110_131820

Lady Arwen pierwszy raz poza domem

20131110_132512

Fleur rerootowana przez Anię

20131110_132754

ruda na żywo zrobiła na mnie wrażenie przede wszystkim swoją biżuterią

20131110_132826

w świetle pochmurnego dnia wyszła nad wyraz blado

20131110_132930

Bratzowy pan żaba ;P

20131110_133448

piekność dnia – rekonstrukcja superstara

20131110_133524

a tak wygląda dół jej sukni

20131110_133824

prawie wszystkie

20131110_134353

elita 😉

20131110_134926

ciemnoskóry Superstar, bardzo rzadki okaz

20131110_134942

w całej okazałości

20131110_135118

z panną watą cukrową 🙂

20131110_135210

jak nie lubię moldu Steffi, tak ten egzemplarz bardzo mi się podoba

20131110_135259

jeszcze raz Superstar

20131110_135529

nie ogarniam…

20131110_135650

Pst! Widzisz, w co ona się ubrała?!
To oburzające!

20131110_135839

ty maluszku 😛 😉

 Bardzo dziękuję Justynie za przywiezienie Superstarów! :*

Do zobaczenia!

24 thoughts on “Listopadowe spotkanie lalkowe :)

  1. Hahahaha, dwie z lalek Aidy znam osobiście 😛 Zazdroszczę spotkania i trzymam kciuki, że sama też w dwóch w listopadzie wezmę udział 🙂
    Patrzę sobie teraz intensywnie na Bratzkę przemalowaną przez Kamarzę i nie umiem dojść jaki właściwie ma ona wyraz twarzy – smutny? zamyślony? wściekły? Im bardziej się przyglądam tym mniej umiem go ocenić 😛

  2. Bratzy niezbyt pasują do takiej lalkowej śmietanki towarzyskiej, choć ta Kamarzy ma w sobie to coś 🙂 Fajnie, że mimo wszystko udało nam się spotkać! Ja już się nie mogę doczekać naszego kolejnego spotkania. W czasie finansowej posuchy lalkowej przynajmniej mogę powzdychać do Waszych cudeniek 😀

  3. Pingback: Wrocławskie spotkanie lalkowe. | Doll Second Hand

  4. Tam gdzie jest Fleur zawsze jest dobra zabawa – fajnie, Aniu, że ją przyniosłaś! 😀 bardzo chciałabym załapać się na takie spotkanie… może w przyszłym roku? Dzięki za świetne fotki!

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s