Parada Superstarów

Dzisiejszy wpis sponsoruje samo życie, którego naczelną zasadą jest zmiana. Zmieniają się m. in. kolekcyjne priorytety i pojemność pokoju, dlatego wkrótce nastąpić musi pożegnanie. Za radą Agnieszki przed rozstaniem robię zdjęcia. Oto wszystkie moje dotychczasowe Superstary po raz pierwszy i ostatni razem. Enjoy 🙂 – kliknięcie na zdjęcie powiększa je.

20130826_125708

3 Non Blondes

20130826_125724

20130826_125908

Królowe kiczu, jedyne we własnych oryginalnych strojach

20130826_125918

20130826_130005

Takimi bawiłam się jako dziecko: Barbie Hawaiian Fun oraz United Colors of Bennetton

20130826_130019

20130826_130220

pozostałe, na wpół zidentyfikowane

20130826_130509

pamiątkowa słitfocia grupowa 🙂

A oto Kira z poprzedniego wpisu, po tym jak szczęśliwie przestała być Fashionistką:

20130826_131018 20130826_131030 20130826_131051

33 thoughts on “Parada Superstarów

  1. Jeśli planujesz sprzedać Barbie Animal Lovin proszę o kontakt- od baaaardzo dawna jej szukam i bardzo mi na niej zależy

  2. W stadzie wyglądają fajnie 🙂 Nie szkoda Ci?
    Ja mam zawsze problem, bo jak ustawię lalki do „grupówki”, to mi szkoda sprzedawać 😉
    Kira jakby odżyła!

    • Zawsze trochę szkoda, ale z drugiej strony zapakować do pudła z braku miejsca to też bez sensu. No też mi się wydaje, że jakaś mina u Kiry weselsza 🙂

  3. Aż mi się przypomniało jak kiedyś, jeszcze w podstawówce, każda dziewczynka z klasy przyniosła do szkoły swoją Barbie. Gdyby ktoś zrobił im wtedy zdjęcie, to wyglądałyby jak Twoja grupka – pełna różnorodności i kolorów. Nie wiadomo zupełnie która jest najatrakcyjniejsza, wszystkie wyglądają jak miss świata.

    • Dlatego kiedy laik mówi, że „wszystkie Barbie są takie same” śmieję mu się w nos 🙂 Wcale nie są, każda jest inna, nawet jeśli o tej inności decyduje drobiazg typu odcień włosów czy kolor makijażu. I przez to są takie fajne.

  4. Tyle pięknych i wyjątkowych lalek i się ich pozbywasz? Mam nadzieję, że trafią w dobre ręce, bo szkoda by ich było :-). A Kira wygląda o niebo lepiej na TNT, dobrze, że jej zmieniłaś to ciałko!

      • Aaa, rozumiem 🙂 Ja póki co miejscem się nie przejmuję, bo prawie wszystkie moje lalki powędrowały na wystawę, ale nie wiem, co będzie jak z niej wrócą 😀 😛

      • Ja generalnie półek mam od groma, ale to są półki na książki, moje skarby, tego się nie pozbędę. Chyba trzeba będzie powyrzucać pudełka od lalek kolekcjonerskich. Jak są z nich wyjete, to w sumie na co te pudełka.

      • Oj, też mam trochę tych pudełek i zastanawiam się, co z nimi zrobić. Trochę ich szkoda, bo w razie, jak chciałabym sprzedać którąś z lalek, to pudełko zawsze ciut podnosi wartość… 🙂

  5. zawsze jak widzę superstary na blogach mam ochotę sprawić sobie sama jakąś ślicznotkę, chociaż zdecydowanie więcej ich nie potrzebuje xD może to przez wspomnienia z dzieciństwa 😛 Super stadko 😀

  6. czy masz może gdzieś wykrój tej pięknej tuniki, którą nosi rudaska na pierwszym zdjęciu? bardzo mi się podoba

    • Nie mam 😦 Szyłam na oko z rękawa rozciągliwej bluzki, wyszła trochę za luźna, dlatego ma dodatkowo wiązanie. Mogę spróbować Ci jakoś opisać, jak to zrobiłam.

Skomentuj

