Fashionistka Kira

UWAGA! Wpis zawiera marudzenie

Nie mam nic przeciwko lalkom z ubytkami, jednak kiedy ubytkiem jest brak ciałka, trochę trudno mówić o lalce w ogóle. Kiedy znalazłam w lumpie piękną głowę Kiry, jak mniemam z serii Bennetton, od razu pomyślałam o zatknięciu jej na ciele zbędnej Fashionistki. Głowa Mattel i ciało Mattel, powinno stykać, myślę sobie.

kira3

Śliczna twarzyczka pod rozwianą grzywką

Tymczasem okazało się, że nie ma tak łatwo. Głowa nie siedzi dobrze na szyi, jeśli się jej lekko nie dociśnie. Istnieje kilka możliwości, że tak się dzieje. Być może trzpień jest za długi i nie mieści się w głowie mniejszej niż u dzisiejszych Fashionistek. Niewykluczone również, że kiedy Kira miała jeszcze własne TNT, ktoś zafundował jej „byczokarczność” (termin Gosi) i otwór szyjny jest za szeroki albo był taki od początku.

Przeszczep głowy z lat 90-tych na wątłe ciałko Fashionistki może wyjaśnić poniekąd, dlaczego włosy tych ostatnich są takie cienkie – obfitość włosia u Kiry powoduje, że głowa jest za ciężka. Kiedy trzyma się lalkę za dolną część nóg, kolana się zginają ze względu na ciążącą głowę.

Kolejny problem jest natury estetycznej. Przyzwyczajenie (najprawdopodobniej) sprawiło, że na ciałku Fashionistki lalka po prostu nie wygląda. Jest jakaś taka zbyt patyczkowata, płaska decha, nie ma odpowiedniej masy, której nie można odmówić ciałku TNT, wydaje się, że tych włosów jest za dużo. Patrzę i nie podoba mi się to, co widzę :/ A jak Wam się widzi Kira Fashionistka?

kira2

Na empikowym świeczniko-fotelu

kira5 kira4 kira1 kira

Zdjęcia robione w pochmurny dzień (ostatnio w takich urodzaj) nie wyszły za dobrze 😦 A tak poza tym jest mi smutnawo dziś, bo nasz z dawna wyczekiwany lalkowy meet nie doszedł do skutku ;(

16 thoughts on “Fashionistka Kira

  1. Faktycznie Kira jakoś tak nie pasuje do tego ciałka. Jakieś ono takie chuderlawe. Choć Kira sama w sobie bardzo ładna. Po prostu potrzebuje innego ciała:)

  2. Sama mam Kirę na ciałku My scene Pop divas (chyba identyczne jak fashionistki, prawda? Plus dziura w plecach) i muszę przyznać, że się przyzwyczaiłam. Moja jest dużo uboższa we włosy, no i przyszła do mnie z byczokarkiem- więc podmiana ciałka była koniecznością. Wydaje mi się, że problemem jest napuszona grzywka i ta fala włosów z tyłu- ciałko wygląda przez to na cherlawe. Może liwkowe by bardziej pasowało? Nie mają Livki szerszych ramion?

    MM na wygnaniu

  3. Ni wiem czy to się przyda, ale żeby głowa nie „latała”, trzymała się sztywno, ale zachowała mobilność, to trzeba pomiędzy głowę a szyję wepchnąć po kawałeczku watę albo chusteczkę higieniczną. Ja to robię szydełkiem i zaczynam od karku.
    Kiry świetnie wyglądają na ciele „model muse”- polecam!
    Przykro mi z powodu zjazdu ;(
    Mam nadzieję, że następny znów będzie w Gdańsku i tym razem na niego dotrę 😉

  4. Mangusto, czuję się okropnie winna, że meet do skutku nie doszedł, ale nadrobimy to – proponuję przyszły weekend już tak na 100% i mam nadzieję bez niespodzianek.

    Co do Kiry, to faktycznie jakaś szkapa się z niej wydaje na tym ciałku, choć ja Kiry uwielbiam. Chyba ma zbyt okrąglutki pyszczek i faktycznie zbyt dużo włosów na takie wątłe ciałko… A jakbyś jej włoski wygładzającą kuracją wrzątkową potraktowała, to może by trochę oklapły? 🙂

    • od kiedy w dzieciństwie stopiłam włosy Barbie suszarką trochę boję się tego wrzątku :O Nie wiem, jak z przyszłym weekendem, bo mam gościa mieć :/ zobaczymy bliżej weekendu

Skomentuj

