Lalki łączą pokolenia – meet w Trójmieście 17 VIII

Ostatni tydzień spędziłam w Trójmieście. Nie udało mi się nic ciekawego znaleźć na Jarmarku Dominikańskim – dosłownie nic, tak lalkowo, jak i nielalkowo. Powiodło mi się natomiast w sferze niematerialnej. Spotkałam się z dawno niewidzianą przyjaciółką oraz załapałam się na lalkowy meet w Gdańsku 😀

Przyszło nas sześć, same panie, wszystkie forumowiczki, każda z lalkowym przychówkiem w liczbie od jeden do kilka 🙂 Ja dodatkowo wzięłam ze sobą krówkę-temperówkę o niezaprzeczalnym uroku osobistym. Przysiadłyśmy w pobliskiej cukierni, gdzie wypakowałyśmy przychówek na trzech połączonych stołach. Ludzie, owszem, gapili się przechodząc, ale nikt nie powiedział złego słowa. Cukiernia zdecydowanie skorzystała na lalkowym spotkaniu – zarobiła na koktajlach owocowych 😉

Rozmowa kręciła głównie wokół lalek: zalet i wad poszczególnych egzemplarzy, cen, reakcji rodziny i znajomych na lalkowe hobby, blogów, szycia itp. Takie spotkanie to też dobra okazja, żeby mniej znajome lalki obejrzeć na żywo – tym sposobem wróciłam do domu ze znacznie lepszym niż dotychczas zdaniem na temat Livek oraz chętką na Taeyanga :/ Liczę, że to ostatnie mi przejdzie.

Bardzo miło było poznać osobiście forumowiczki i blogerki (często w jednym), dawno tak dobrze się nie czułam, na takich spotkaniach znikają wszelkie bariery i liczy się tylko to, co ludzi łączy – w tym wypadku lalkowe hobby. Dzięki, dziewczyny, za mile spędzony czas, mam nadzieję, że jeszcze kiedyś spotkamy się w ten sposób i zachęcam wszystkich do meetu wrocławskiego!

Sami popatrzcie (kliknięcie powiększa zdjęcie):

20130817_130639

Wilkołaczki dwie – moja CaM i Clawdeen oraz krówka-temperówka

20130817_131027

Dużo nas i sporo się od siebie różnimy…

20130817_131203

…i w tym nasz urok 🙂

20130817_131246

20130817_131334

w tym momencie zadajesz sobie pytanie: czy Taeyang ma drugie oko?

20130817_131943

ma!

20130817_132254

i Livce się podoba 🙂

20130817_13142820130817_133049

20130817_140043

śliczna j-doll – nie jest moja 😦

20130817_140422

20130817_140435

20130817_131519

przedstawicielka sił ciemności

Reklamy

8 thoughts on “Lalki łączą pokolenia – meet w Trójmieście 17 VIII

  1. Zazdroszczę fajnego spotkania. Ludzie młodzi w ogóle nie reagują, starsi się gapią, ale żadnego uszczypliwego słowa jeszcze nie usłyszałam. Choć to gapienie bywa irytujące.

  2. Niach, niach, mam ja tego Tasiorra 😀 Nie muszę zazdraszczać 😛 Hehe, ale na taką ilość bab to wcale żeście dużo nie naniosły, pierdolniku brak na stołach! No jakże to tak, kulturalnie?

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s