Nie tylko Living Dead Dolls – 9VoltHorrorDolls

Pewien dobry znajomy wspierający gorąco moje lalkowe hobby wysłał mi wczoraj to:

Urocza psychodelka, czyż nie?

Niestety nie udało mi się zgromadzić zbyt wielu informacji na temat twórcy (twórców?) tychże słodkich koszmarków, tyle co napisano na youtubie. Podane strony nie istnieją bądź są nieaktywne. Facebookowy fanpage, poza zdjęciami profilowymi, w kwestii lalek za wiele nie oferuje, żeby nie powiedzieć nic. A szkoda, bo chętnie bym coś takiego przygarnęła, a tak będzie trzeba samemu w końcu zmajstrować. Co mi przypomina, że moja Barbie-zombie od wielu miesięcy czeka w pudełku aż ją… wykończę 😉

10 thoughts on “Nie tylko Living Dead Dolls – 9VoltHorrorDolls

  1. Oooo, to coś nowego! Brak informacji w sieci sugeruje, że produkcję wstrzymano pewnie dawno temu i popularność była niska. I pewnie znalezienia takiej lalki jest dośc trudne. Rarytasy kolekcjonerskie? Dla mnie – bardzo kuszace!

  2. Cudne! Urocze i cudne- przykład jak można pięknie pomalować lalkę, żeby straszna była a nie bezmyślnie uciaprać czerwoną/czarną farbą i niech udaje straszną- szczególnie zauroczyła mnie słodko uśmiechnięta panna w herbacianej kiecce z wielkim czepkiem na łbie! Oj trzeba będzie padło z pudła wyciągnąć!

    • też się przyglądałam szczegółom, ile daje np. podkreślenie czarną farbą zagłebień koło skrzydełek nosa albo „stopniowanie” ran na palcach – jeden bardziej poszarpany, drugi mniej itp.

Skomentuj

