Mężczyźni wolą blondynki, bo brunetki są z piekła ;)

Pozwoliłam sobie polecieć znanym stereotypem w tytule, we wpisie żadnych blondynek nie będzie, głównie dlatego, że Living Dead Dolls są nimi rzadziej niż brunetkami. Niedawno wprowadziły się do mnie dwie nowe.

brunZ pierwszą z nich, Jennocide z serii 23, związana jest anegdotka o złośliwości losu. Kiedy długo żadne nowe modele LDD nie pojawiły się na Allegro, zdecydowałam się na kupno przez Amazon. Wybrałam lalkę, zabuliłam jak za zboże, po to, by dokładnie dobę później odkryć, że taka sama właśnie pojawiła się na Allegro, dwie dychy taniej :/ Ze wszystkich 25 wówczas serii musiała się pojawić akurat 23!!!! Tym sposobem oczekiwałam lalki prawie miesiąc zamiast paru dni…

brun4Jenno jest elegancka i urocza. Udając się na herbatkę do niejakiej Betsy (lala z tej samej serii), nie miała pojęcia, że zamiast poczęstowana herbatą, zostanie oblana kwasem… Świeczkę jej [*] 😛

brun6

brun5

pełen obraz zniszczeń

Do wszystkich lalek z serii 23 dołączono akcesoria herbaciane i nogi od stołu, dzięki którym można zrobić ten mebel z wieczka pudełka-trumny, by lalki raczyły się zabójczą herbatką w sposób kulturalny.

brun1

Druga lala pochodzi z jednej z edycji specjalnych portretującej Czterech Jeźdźców Apokalipsy. Moja wybranka to Głód.

brun2

A gdy otworzył trzecią pieczęć, słyszałem trzecie zwierzę mówiące: Chodź, a patrzaj! I widziałem, a oto koń wrony, a ten, co na nim siedział, miał szalę w ręce swojej.
I słyszałem głos z pośrodku onych czworga zwierząt mówiący: Miarka pszenicy za grosz, a trzy miarki jęczmienia za grosz; a nie szkodź oliwie i winu. (cyt. za Biblią Gdańską)

brun3

Chętnie przygarnę pozostałą trójkę jeźdźców. Lalka ma niezdrowy kolor skóry (nie świeci w ciemności), kości na ubraniu i malowane na twarzy cienie mają zapewne podkreślać chudość. Wagi w pudełku nie znalazłam, ale koń był – wychudzona z głodu szkapina stylizowana na upiorną dziecięcą zabawkę. Tu druga z moich LDD z otwartymi ustami, mam słabość do ich rozdziawionych jap.

Zdjęcia promo obu serii z netu:

ldd23

ldd_4h

22 thoughts on “Mężczyźni wolą blondynki, bo brunetki są z piekła ;)

  1. Ale cuuuudne!
    Bosz… jak cudnie pokręcone, jak wspaniale wpisują się w moje zainteresowania :))
    Jakie one są duże (w porównaniu do panny B)? Muszę, ale to muszę się nad jedną zastanowić!\
    Jenno ❤

  2. Ale seria:) Podoba mi się ten delikatny(jeśli to dobre słowo jeśli chodzi o te lalki) rudzielec w stylowej czarnej sukni z biała wstawką a jeźdźcy wszyscy – genialny pomysł zwłaszcza maska gazowa 🙂

  3. Hyhyhy, widząc tę otwartą japke aż chce się wzrucić do niej jakiś krwawy ochłapek 😛 Panna glodomorra byłaby chyba zadowolana 🙂

  4. Szczerze mówiąc, kompletnie nie mój klimat – ze wszystkich LDD podoba mi się tylko Absynt. Ale muszę przyznać, że te nogi stołowe dodawane do serii herbacianej zawsze mnie jakoś bawiły.

  5. Tej z maską gazową najmniej bym się bała w nocy…. hihihi ale dzięki temu, że przybliżasz takie lalki, poszerzam swoje horyzonty. Ostatnio Martyna Wojciechowska w „Kobiecie na krancu świata” robiła wywiad z kobietą-wampirem. oglądałysmy z córką razem („mamusiu – ona ma zęby jak Draculaura…..”) i w pewnym momencie pokazali, że bohaterka wywiadu też ma Living Dead Doll w domu. jaka byłam dumna, że znam te lalki!!! 🙂

Skomentuj

