Wyniki konkursu filmowego

Mane tekel fares – są wyniki. Niestety dogrywki nie będzie, trochę szkoda, bo wydaje mi się, że fajne pytanie wymyśliłam. Ale zanim przejdę do ogłoszenia, trochę statystyk.

Udział w konkursie wzięło 9 uczestniczek. Jedna z nich zdobyła 17 punktów, czyli maks. Dwóm udało się zdobyć po 16, jednej 14, czterem 11 i jednej 10, czyli nieźle. Najbardziej nierozpoznawalnym filmem okazał się nr 17 – Ciemny Kryształ, natomiast film nr 5 Fatalne zauroczenie, został kilka razy pomylony z Nagim instynktem.

A teraz czas na wyniki. Konkurs wygrała Anek! Gratulacje!!!

congrats0224A teraz pełna lista tytułów:

1. Zabójcza broń – Lethal Weapon
2.  Niekończąca się opowieść – The Neverending Story
3.  The Goonies
4. Piatek 13-tego – Friday the 13th
5.  Fatalne zauroczenie – Fatal Attraction
6. E.T.
7. Dirty Dancing
8. Stowarzyszenie Umarłych Poetów – The Dead Poets Society
9. Koszmar z ulicy Wiązów – A Nightmare on Elm Street
10. Straceni chłopcy – The Lost Boys
11. Obcy – decydujące starcie – Aliens
12. 9 1/2 tygodnia – 9 1/2 weeks
13. Pretty Woman
14. Rain Man
15. Blisko ciemności – Near Dark
16. Gwiezdne wojny: Powrót Jedi – Star Wars: The Return of the Jedi
17. Ciemny Kryształ – The Dark Crystal

Dzięki wszystkim za zainteresowanie, następny konkurs będzie muzyczny 🙂

9 thoughts on “Wyniki konkursu filmowego

  1. Gratulacje! Muszę przyznać, że Anek musi mieć ogromną wiedzę filmową:)
    Niecierpliwie czekam na kolejne wyzwanie, aczkolwiek muzyka nie jest moją mocną stroną;) Ale od zawsze uważam, że trzeba próbować:)

  2. Gratulacje dla Anek 🙂 ja już wiem jakie zaległosci mam nadrobić 🙂 … a i ja też jestem tą gapą co pomyliła filmy 🙂

Skomentuj

