Zło w moim domu :O

Nie obchodzę Dnia Kobiet. W tym roku niechcący poniekąd dostałam jednak prezent 🙂 Akurat 8 marca przyszły dwie przesyłki z moimi nowymi lalkowymi nabytkami. Jedna z nich to moja druga Living Dead Doll – Agrat Bat Mahlat z serii 24 (2012) inspirowanej demonami z różnych mitologii. Ciekawe, co na widok tejże lalki powiedziałby ksiądz, który niedawno zasłynął w mediach opracowaniem piekielnego rodowodu maskotki Hello Kitty…

3063978453

zdjęcie promo z aukcji

609616927_o

Cała banda z serii 24: Agrat, Belzebub, Andras, Xezbeth i Yuki Onna

Agrat Bat Mahlat (Agrat córka Mahlata) to jedna z sukkubów z mitologii hebrajskiej, królowa demonów i partnerka Samaela, władczyni magii, oszustka. Na sukkuba to ona mi średnio wygląda – nie ma biustu 😛 Jednak cała reszta zauroczyła mnie od pierwszego wejrzenia, zwłaszcza rozdziawiona japa i malunek oczu. Jakoś przeoczyłam na zdjęciach promo w pudełku, że lalka ma włosy z włóczki, co zdziwiło mnie wielce, kiedy wyjęłam ją z pudełka. Muszę jednak przyznać, że do twarzy jej z tymi poczochranymi pseudo-dredami.

agrat1

Ubranko ma swój klimat, choć buty są koszmarne – wielkie i pękate, krasnolud by się nie powstydził 🙂 Na szczęście chowają się w całości pod spódnicą. Na zdjęciu od przodu nie widać koronkowych pseudo-skrzydeł na plecach, które dodają strojowi mrocznego charakteru. Lalka stoi sama, bez żadnego stojaka czy innego podparcia. Ku mojej uciesze okazało się, że moja poprzednia Living Dead Doll, Goria, też to potrafi, więc stoją teraz we dwie 🙂 A mnie marzą się już kolejne makabryczne wytwory Mezco na półce ❤

agrat

agrat2

charakterystyka demona na podst. wikipedii

17 thoughts on “Zło w moim domu :O

      • Mangusta, żeby się nie zbłaźnić poszukałam Twojego wpisu o Gorii i faktycznie – nie widziałam 😛 Musiał mi gdzieś umknąć 😉 Teraz nie wiem, która z tych lalek straszliwsza 😉 Ale mózg obrzydliwy, hehe 😀

  1. O jesuuu (i inne kosmiczne zombie)!!! Coraz bardziej CHCĘ! Mówiłam, że nie chcę, ale CHCĘ! Choć potrzymać i krwią napoić! Ciekawe, czy da się ją na wrogów napuścić 😉
    Prawie słyszę jak wrzeszczy!

      • Dawaj! Oby nie wymagała jedynie krwi dziewicy, bo na to u mnie za późno 😉
        Może być nawet po łacinie!

      • Mówisz i masz:
        All hail the queen of the Western Quarter
        The bringer of deception, chaos and disorder
        We summon thee Agrat Bat Mahlat
        We have drawn this circle for you to arrive at
        We summon thee, we summon thee
        Arise mistress of sorceress and hear our plea
        We summon thee, we summon thee

        Tylko proszę mi teraz nie mówić, że satanizm szerzę 😛

  2. Podzwiam, że jesteś w stanie codzoennie wytrzymać ich widok. Ja jestem strasznym tchórzem – takie lalki mnie przerażają. Z demonów jestem w stanie znieść wampiry, ale głownie w wersji dla nastolatek (pomijając Wywiad z wampirem i Królową potępionych, które również bardzo mi sie podobały), aczkolwiek muszę przyznać, że lalka jest bardzo dopracowana, a rozdziawiona „paszcza” robi wrażenie;)

    • Aj tam zaraz tchórzem, każdy lubi co innego po prostu. Ja od dziecka mam pociąg do makabry, przypuszczam, że taka się urodziłam 🙂 Właśnie ten rozdziaw i te ząbki mnie tak ujęły 😀

  3. Bez kitu! To brzmi, jak prawdziwa inwokacja XD Przyznam bez bicia, że siedzę po same uszy w ezoteryce. Znam różne klątwy i przywołania (you know- for science;)) i szczerze mówiąc wolałabym nie recytować tego po północy 😉

      • A widzisz! I po co ZUO prowokowałaś?!? 😉
        Widocznie nie robiłaś tego przy pełni księżyca i ubrana jedynie „w noc”…

      • Przy biurku w świetle komputera ubrana pewnie w spodnie i koszulkę, a może nawet fartuch kuchenny 😀

Skomentuj

