Raport specjalny z Carrefoura :P

W niedzielę wybrałam się do pobliskiego Carrefoura w celach wiadomych. Nie spodziewałam się niczego nadzwyczajnego, a trafiło się kilka niespodzianek. Okazje cenowe wymieniłam na forum. Z rzeczy przecenionych najbardziej zainteresowały mnie ubranka dla Steffi – komplet złożony z dwuczęściowego najczęściej ubrania i butów kosztował 10zł. Nie chciałoby mi się siadać do szycia za tyle, gdyby ktoś mi proponował. Kupiłam dwa zestawy najbardziej kojarzące mi się z latami 80-tymi z myślą o moich ukochanych Superstarach 🙂

ciuszki

Ciekawostką była lalka typu klon Barbie, ewidentnie stylizowana na wyrób kolekcjonerski. Jeśli się przyjrzycie, w prawym dolnym rogu zdjęcia za lalką widać stojak. Jak na kolekcjonerską, już na oko jest słabej jakości, zwłaszcza włosy ma kiepściutkie, jednak makijaż wcale dokładny. Kosztuje jakieś 25zł, więc od biedy na bezrybiu można się skusić, choćby celem obczajenia. Ja na razie takiej potrzeby nie odczułam

klonPierwszy raz widziałam na żywo nowy model Natalii Artyka, ten z dużą głową z wstawianymi oczami. Zdaje się gdzieś na forum czytałam, że do produkcji tych lalek używane są główki Kurhn – ktoś coś widział / słyszał / wie? W sprzedaży był niestety tylko jeden model, dość nieciekawa blondynka, a patrząc po pudełku inne potrafią być ładniejsze. Lalka wygląda jak swoja własna karykatura. Łeb jest wielki, większy od głów Tonnerek. Zaryzykowałabym nawet stwierdzenie, że nawet Fleur ma mniejszą dyńkę. Ciałko zostało to samo, co u wcześniejszych Natalii – cienkie, bezkształtne kończynki. Cena lalki natomiast dwa razy wyższa od starszej koleżanki – 26zł.

zdjęcie ze strony producenta

zdjęcie ze strony producenta

A teraz podziwiajcie Superstary w nowych kreacjach (buty nie pochodzą z kupionych przeze mnie zestawów)! Ciuszki Stefiuszki są na nie ciut przyciasne, zwłaszcza w bioderkach. Coraz bardziej wychudzone lalki to znak naszych czasów, Superstary posiadają kształty z czasów, kiedy kobietom nie wmawiało się, że powinny wyglądać jak efebowie 😛 Pamiętam, że kiedy dostałam swoją pierwszą Barbie, w porównaniu do Fleur wydawała się mi się rosła i szeroka w barach 🙂

superstar1

superstar

superstar2

Pozowały Barbie Benetton i Barbie SuperStar. W dalszym ciągu upieram się, że nie można ich nie kochać 🙂 Czekam z wielką niecierpliwością na przesyłkę z Allegro, wtedy moje stadko mattelek z najlepszego barbiowego okresu się powiększy 😀

14 thoughts on “Raport specjalny z Carrefoura :P

  1. Bennettona mam i darzę ją dzikim uczuciem 🙂
    Też oglądałam te szmatki w „moim” Carfie i też zakupiłam.
    Wkurza mnie, że w sieciówkach kloniki są nieraz w cenach Barbiów. Sama czasem je kupuje ze względu na ubranka. Zawsze jednak wolę klona zakupić w hurtowni zabawek. Mam i kasę i ekstra ciuch!

    • Ja się zastanawiam cały czas, czy więcej tych ciuchów nie nakupić – jest okazja. A w hurtowni zabawek nigdy nie byłam, może czas poszukać we Wro jakiejś 🙂

      • Odbyłam wczoraj wycieczkę do Carrefoura i też wróciłam z kilkoma zestawami dla dużych, jednym dla malucha i trzema butów (może wreszcie uda się obuć chociaż połowę towarzystwa?). Miałam w rękach tę „kolekcjonerską” bidę, ale wszystkie lalki leżały tak bezładnie i były tak wymieszane, że nie odkryłam ile kosztowała. Zdziwiona byłam, że nie wyciągnęłam z tego stosu kawałka kiełbasy 😉

  2. Fajne łowy!
    A Nowe barbie są faktycznie szczuplejsze w biodrach, ale za to dużo szersze w talii. I nogi mają krótsze. Przez to np dla mnie ciałko bb wygląda bardziej ludzko niż tnt.

    Ale to i tak nie zmienia faktu, że kocham się w superstarach bo też jestem dziewczyną lat ’80 🙂

  3. Natalia wygląda jak dziecko z wodogłowiem. Masakryczne paskudztwo! A na zakupy ubrankowe chyba się skuszę, dwie laleczki, które bardzo lubię, lezą gołe i płaczą, żeby im coś skombinować.

Skomentuj

