Klonowe love ;)

Jakiś czas temu przeglądając Allegro, trafiłam na lalki Miao Miao.

miaomiao

zdjęcie promo z aukcji

Urzekły mnie twarze z wprawianymi oczami i po przydługich rozmyślaniach skusiłam się na jedną – cena nie była porażająco wysoka. Miao Miao okazała się wyjątkowo trafionym zakupem, bo uroczą ma gębę, jak mało która. Twarz przypomina mi Tonner City Girls (dla porównania: http://3.bp.blogspot.com/-C43uXs6vxvI/ULLRUo9KBbI/AAAAAAAADQ0/FrXvcFaA8Gk/s1600/Brook-Lynn2.jpg), jednak z tymi wprawianymi oczami wydaje się bardziej znośna niż u Tonnerki.

miao2

Lalka wzrostem przypomina typowe barbiowate, mam większą głowę. Na ciałku, podobnie jak u innego chińskiego klona, Vanesy, znajduje się wmoldowana bielizna. Nogi zginają się w kolanach, ręce odchylają na boki. Włosy gładkie, gęste (nie wiem, jak z rootowaniem, trzymam się oryginalnych fryzur), z tyłu nierówne jak u Monster High 🙂

miao1

Ubranko nie w moim guście, jednak najbardziej chodziło mi o połączenie brązowych oczu z  jasnymi włosami. Te niebieskie buty nie wiem, do czego mają pasować… Lalka wyposażona w bransoletki i dziurki w uszach. Ubranko odszyte całkiem porządnie, nic się nie strzępi, nie odstaje. Gumowe pieski, pupile lalki (nie wiem, gdzie je wepchnęłam…) również całkiem dobrej jakości, chociaż ten z dużą głową wypada całkiem makabrycznie, kiedy się ją ustawi frontem, zamiast bokiem.

Miao Miao ma małą niedoróbkę, na jednej z nóg widnieje plama – tworzywo w tym miejscu ma inny kolor. Nie przeszkadza mi to jednak. I tak ją lubię. Ta twarz miło mi się kojarzy z Sailor Moon i jej przyjaciółkami. Na tyle miło, że biorę pod uwagę kupienie jeszcze jednej Miao Miao – wszak różnią się kolorami, nie? Tylko po co komu tyle gumowych psów? 😀

Nie byłam w stanie dopatrzeć się, jaka firma produkuje Miao Miao, ani też znaleźć o nich cokolwiek w internecie. Na Allegro doszperałam się jeszcze informacji, że pod szyldem Miao Miao produkowane są klony MH, niejakie Devil Girls, np.: http://allegro.pl/lalka-monster-devil-girl-high-z-akcesoriami-hit-i2995902106.html Jeśli się dobrze przyjrzeć, widać, że również mają wstawiane oczy, co uważam za miłą odmianę w lalkowych standardach 🙂

14 thoughts on “Klonowe love ;)

  1. A wiesz, że ja takie cudo wylookałam w jednym z lokalnych sklepików i od razu zapałałam do niej jakąś niewyjaśnioną żądzą! Ta „moja” była ubrana w strój zimowy, taki jak swego czasu miała zimowa seria My Scene.
    Dzisiaj będę szła w okolicach, to może i ja się skuszę na wytrzeszcza 😉

    • Niewyjaśniona żądza – dobrze powiedziane 🙂 Ja takich w sklepach nie widziałam, choć może i dobrze, jeszcze by mi zaczęły stadami galopować po mieszkaniu 😀

  2. O całkiem przystępne pannice! Lubie lalki ze wstawianymi oczami ostatnio i super, że mają normalne nogi, bo ostatnio widzę tendencje wyposażania klony w odnóża proste i chude jak patyki, że chyba takie jak modelki czy co Buziaki :*

  3. Dziękuję Ci bardzo 🙂 Od kilku (…nastu?) tygodni oglądam MiaoMiao na allegro, zastanawiając się, czy warto, chyba pomogłaś mi podjąć decyzję 🙂

Skomentuj

