Wszyscy mają spis – mam i ja :P

(Spis nie uwzględnia tych lalek, które jeszcze mam, ale chcę się pozbyć.)

Lalki 2012

Mattel

  • Monster High x8 (Nefera, Lagoona Roller Maze, Frankie Skull Shores, Ghoulia Dead Tired, Clawdeen Dead Tired II, Draculaura & Clawd, Operetta)
  • Superstar x10 (Hawaiian Fun, Workin’ Out /głowa na innym ciele/, United Colors of Benetton, SuperStar, The Rockers, Animal Loving, Jeans, DOTW Irish 1995, Western Stampin’, Style)
  • Oriental x3 (Island Fun Miko, Western Fun Nia – obie NRFB; Sparkle Beach Kira)
  • Steffi x1 (DOTW Irish Barbie 1983)
  • Midge Beat
  • Skipper x3 (T-shirt Fun, Cool Crimp, Courtney Pet Pals)
  • Ken All American
  • Barbie Fairytopia – tę mam jakieś 7 lat
  • Barbie Basics 005-002 (myślę o pozbyciu się jej…)

Simba

  • Mystic Girlz x1
  • Steffi Love Shower Fun
  • Steffi Love ?
  • Pamela
  • Laura Little wróżka
  • Bella ?
  • Evi x3 (World Zoo, Children of the World x2)

Hasbro

  • Sindy Fun Knit 1987

MGA

  • Moxie Girlz Snow White

Giochi Preziosi

  • wróżka

Tonner

  • 5th Avenue Layne Reese
  • Arwen

Tangkou

  • Vampire Girl

Ashton Drake Galleries

  • Delilah Noir Once Bitten, Twice Shy

Inne:

  • Fleur z druhną
  • Winx Club Bloom mini
  • Diana x2
  • Vanesa x2
  • klon NN
  • klon NN z twarzą Betty Teen
  • facet Betty Teen
  • facet ?
  • lalek-brzydalek (tego jeszcze nie widzieliście)
  • Kokeshi x1
  • Ddung x1
  • szmacianka charytatywna Samara Morgan

Lalki 2013

Living Dead Dolls

  • Goria, seria 22

Razem 60 lalek.

Chyba na łeb upadłam…

18 thoughts on “Wszyscy mają spis – mam i ja :P

  1. Całkiem ładna kolekcja, wszystko zależy od tego ile masz miejsca. Ja na razie miejsce mam dlatego przestałam liczyć. No i moje zajmują więcej miejsca ze względu na różne wielkości.

  2. 60 to dużo? ;)) Ja bym chciała zredukować pogłowie do takiej liczby!
    Mam wrażenie, że lalki, jak drożdże, pączkują na półkach. Jednego dnia jest 60, a jak przymkniesz oko to i z 200 na ciebie się gapi XD

    • Niektóre kolekcje nie przekraczają 10… za to są dobrze „zaopiekowane”, ale jak uważasz, że to nie aż tak dużo, to czuję się pocieszona 🙂

  3. Chyba też muszę zrobić taki „spis powszechny” moich lalek 😉 Sama nie wiem ile ich mam… Uzbierała Ci się ciekawa gromadka. Irish barbie szczerze zazdroszczę 😉

    • To jest kompletny przypadek, że mam 2. Nigdy nie chciałam mieć Irish Barbie samej w sobie, obie kupiłam jako trupki. Pierwszą, bo jest rudym superstarem, a drugą też dla twarzy, choć ogólnie fanką moldu Stefffi nie jestem.

Skomentuj

