Dziękuję za wyróżnienie!

Właśnie się dowiedziałam, że mój blog został wyróżniony przez Lonely Heart w ramach

To takie wyróżnienie-łańcuszek, w którym odpowiada się na pytania od osoby nominującej, a potem wyłania własnych faworytów i przedstawia się im własną listę zagadnień. Oto moje odpowiedzi:

1.Twój ulubiony dzień tygodnia ? – piątek!!!
2. Człowiek za wzór do naśladowania i postępowania w życiu ? – nie mam, nie czuję potrzeby mieć
3. Ulubione zwierzątko ? – ogólnie wilk i pies; bardziej szczegółowo mój pies Ein 🙂
4. Bardziej boisz się myszy , czy pająka ? – nie boję się ani jednych, ani drugich
5. Ulubiona pora roku  , wiosna , lato ,jesień a może zima ? – wszystkie posiadają wady i zalety
6.Ulubiony film ? – oj, dużo tego mam i prawie same horrory 🙂
7. Ulubiona muzyka , zespół ? – słucham dosłownie wszystkiego, co mi wpadnie w ucho
8. Co byś zmienił w naszym kraju ? – wszystko…
9. Wolisz imprezy , czy domowe zacisze ? – to i to dobre
10. Co cię  denerwuje , nie podoba ci się w lalkach Barbie lub w Kenach ? – właściwie wszystko po superstarach
11. Wymarzony prezent ? – nie mam

Ponieważ wyróżnienie ma charakter łańcuszka, nie puszczam dalej – nie każdy lubi, a i tak wyróżniłabym blogi, które już się na pytania naodpowiadały 🙂

2 thoughts on “Dziękuję za wyróżnienie!

Skomentuj

