Listopadowa niespodzianka

Właściwie nie miałam zamiaru dzisiaj pisać, ale wyszłam z psem na spacer i wróciłam do domu ze śliczną laleczką w kieszeni 🙂 Rzadko kiedy coś znajduję na ulicy, a tu proszę! Leżała sobie bida goła na zimnie, w dwóch częściach, które dało się na nowo połączyć bez najmniejszego wysiłku. Nie wiedziałam, co ona za jedna; po długości kończyn stawiałam na jakąś Winx. Pod pięknymi, zupełnie niezniszczonymi rudymi włosami miała napis Rainbow S.P.A. Poza tym malowany gorsecik, majtki i buty oraz brokatowe skrzydełka. Ponieważ nie co dzień zdarza mi się uratować wróżkę od śmierci na zimnie, zdecydowanie poprawił mi się humor 🙂 Mimo przeziębienia pęcherza podczas 4-godzinnej wyprawy na cmentarz, dzień nie jest taki zły 🙂

Moja nowa lalka to Winx Club Mini Magic Bloom, tak prezentuje się zapudełkowana (obecnie posiada tylko tę drugą parę skrzydeł) na zdjęciu z internetu. W rzeczywistości prezentuje się znacznie ładniej.

Poczytałam trochę, ponieważ nie znałam wcześniej tej serii. Winx Club to kreskówka, a jej bohaterki są czarodziejkami z różnych planet – jakoś całkiem to podobne do Sailor Moon, czyż nie? Więcej o mojej Bloom tutaj: http://toys.winxclub.com/pl/Bloom Sympatyczny z niej rudzielec, prawda? 🙂

12 thoughts on “Listopadowa niespodzianka

  1. Moja córka też taką ma, ale jej Bloom w walce z Benjaminem Blümchen straciła rękę i już jej nie znalazłyśmy 😉 Potwierdzam, że fajna to laleczka, a włoski są mięciutkie, dobrej jakości i w rewelacyjnym kolorze 🙂

      • Ha nie no nie takiego wielkiego xD ten mój był może 20 cm miałam dopisać że to tylko fota mniej więcej jak wyglądał xD On był z tej serii ale nie mogłam dobrego zdjęcia znaleźć ^^’

      • 20cm to i tak wielki. Chociaż w sumie ja kiedyś zgubiłam takiego sporego misia, miałam wtedy może ze 2-3 lata.

Skomentuj

