Mroki Simby

Ujrzenie Mystic Girlz od Simby na półce sklepowej kilka miesięcy temu stało się jednym z impulsów mojego zbierania lalek. Spodobał mi się pomysł na lalkę-gotykówę 🙂 Pudełko w kształcie trumienki w klimatycznej palecie czerni i fioletów, malowane w róże i nietoperze, blada ładna twarz, makijaż i fryzura oraz alternatywne dodatki nie pozostawiają wątpliwości, z jaką subkulturą (dziś już nieco zakurzoną) powinniśmy kojarzyć wizerunek Mystic Girlz. W swej pierwszej odsłonie ukazały się 3 modele lalki: różowa gotycka lolita, niebieska w stylu raczej elegant goth i lolitka w stylu japońskim. Mimo całej mej miłości do skośności ta trzecia jakoś nie przypadła mi do gustu. Nie mogłam się zdecydować – różowa czy niebieska – w końcu na Allegro kupiłam obie w cenie jednej.

Niczego nie dam sobie obciąć za to stwierdzenie, ale wydaje mi się, że mold jest identyczny jak u Steffi. Twarze lalek są identyczne, różnią się natomiast fryzurami. Jakość pozostawia niewiele do życzenia – głównie rzadko rootowane włosy. Ręce są za to ciekawe, najprawdopodobniej wyposażone w środku w jakiś elastyczny drut, zginają się dość nietypowo, ale stwarzają też możliwość obracania ich w sposób „ludzki.” Każda Mysticzka ma po 3 tatuaże – na twarzy, ramieniu i udzie. Lalki posiadają swoich niegrzecznych ulubieńców – psa, kota i zdaje się pandę. Zwierzaki mają złe miny i są całe w szramach, takie jakieś animal zombies. Czyżby Mystic Girlz należało postrzegać jako odpowiedź Simby na Monster High?

Obecnie postanowiłam rozstać się z różową (kto chętny przygarnąć?), niebieska natomiast okazała się wymarzoną modelką:

Jestem tak alternatywna, że wręcz nie powinnam wkładać dwóch takich samych skarpetek! To chyba jasne?! ;-P

Bo we mnie jest mrok…

4 thoughts on “Mroki Simby

Skomentuj

