Mangustowe to i owo

Mam Barbie, które czekają od kilku miesięcy na obszycie. W przypadku Layne jakoś szybko mi poszło 🙂 Z rękawa czerwonej, jedwabnej bluzki powstała długa suknia, dobrze maskująca brak butów (w założeniu tymczasowy).

Wczoraj moja kolekcja powiększyła się jeszcze o Barbie Basics 005 – 002 – długowłosa brunetka z grzywką – słodka niunia:http://www.flickr.com/photos/shadowdoll/5397340173/. Udało mi się kupić ją w Smyku za 60zł (w innym sklepie zabawkowym Basicsy kosztują po 110zł, ciekawe, skąd taka różnica) i jeszcze zgarnęłam kupon zniżkowy na kolejne zakupy. 10% niby mało, ale cóż, żadne pieniądze na ulicy leżeć nie chcą, dobre więc i to. Poza tym zdecydowałam, że czas na małe lalkowe porządki i pewne zbyt pochopnie zakupione panie muszą odejść. Wkrótce napiszę, jakie dokładnie, może ktoś zechce przygarnąć.

4 thoughts on “Mangustowe to i owo

    • Chciałam, ale coś ostrości nie mogę złapać moją złomiastą komórą (aparatu brak 😦 ), czekam, aż słońce przejdzie na stronę moich okien, może wyjdzie lepiej

Skomentuj

