Od pierwszego wejrzenia

Wspominałam już, że, porwana obłędem, nabyłam Tonnerkę za typowo spore dla tych lalek pieniądze. Zwyczajnie przegladałam ofertę Allegro, jak prawie codziennie. Nagle zobaczyłam ją – Fifth Ave Fever Layne Reese. Jakoś Tonnerki na cudzych blogach mnie nie oszałamiały, ale ta… No nie wiem, coś mi zrobiła z mózgiem (bo tak sobie pochlebiam, że mam takowy, zwykle nawet w użyciu). Podjęłam zatem drugą w życiu spontaniczną decyzję (pierwszą było przyniesienie do domu małego kota z połamanymi nogami na tzw. tymczas – długa historia) i kliknęłam Kup Teraz. Za dwa dni przyszła paczka, otworzyłam i… ach! Bałam się dotknąć, żeby nie uszkodzić, nie pobrudzić :-O Arcydzieło, co tu dużo gadać. Mogłabym siedzieć i, gapiąc się na Layne, zapomnieć o jedzeniu, ba!, o świecie w ogóle. Wszystkie inne moje lalki, do tej pory przecież ukochane, a co najmniej lubiane, wydały mi się takie… niedoskonałe. Wpadła Mangusta, jak śliwka w kompot. Oby się nie utopiła… My preciousssss…

Zdjęcia pochodzą z aukcji

A to efekt wyżej wspomnianej pierwszej spontanicznej decyzji, obecnie 2-letni:

Przy okazji można się przekonać, że „lalka” to bardzo szerokie pojęcie 🙂

6 thoughts on “Od pierwszego wejrzenia

  1. Oj źle z Mangustą, źle. Oby nam tylko nie wsiąkła i nie przestała pisać bloga, gapiąc się w swój skarb. Bo nie zobaczymy już laleczki w pięknych strojach. Zazdrośnie będzie ją strzec tylko dla siebie. Hej kocie! Ty magiczne zwierzę, nie pozwól jej na to!

  2. No to masz babo klops ;-). Ale ona jest śliczna…

    Z tego co widzę na innych blogach tonerki, zresztą podobnie do innych lal, nie lubią samotności. Więc Mangusto przestań się na nią gapić otwórz allegro i klikamy kup teraz na inną do parki ;-).

    Ta twoja pierwsza spontaniczna decyzja jest przeurocza i nie wygląda jakby była tylko na chwilę, dość dobrze się czuje w towarzystwie lalki 😉

Skomentuj

