15.Okulary

Bomba!!!

Okulary prezentuje Barbie Western Stampin’ 1993, kupiona w stanie nienaruszonym razem z całym pudłem lalkowego śmiecia woniejącego ostro piwnicą, ze wszystkimi dodatkami (szczotka, ostrogi-pieczątki, których nie umiem założyć na buty i tusz do ich odbijania). Czysta, bezwonna, włosy w stanie idealnym, 100% biżuterii na swoim miejscu, strój kompletny i niezniszczony. Nie znałam wcześniej tej lalki, gdybym znała w dzieciństwie, na pewno chciałabym mieć 🙂 Dla mnie Western Stampin’ to kwintesencja barbiowatości. Ona ma wszystko, co czyni Barbie z Barbie, począwszy od słodko uśmiechniętego superstara, przez jasne karbowane włosy do ud po krzykliwe ubranko w stylu country z megakrótką spódniczką i drobiazgowo dopracowanymi detalami. Można się na śmierć zapatrzeć w tę twarz dziewczyny z sąsiedztwa 🙂 Barbie Western Stampin’ ma to wszystko, za co małe dziewczynki tak kochają swoje lalki. Nie można odmówić tej Barbie pewnej dawki kiczu – turkusowa kurtka z frędzlami, srebrna mini i wielkie kolczyki w kształcie… butów kowbojskich kojarzą mi się tak jakoś wiejsko. Texas, farma, ujeżdżanie, żucie tytoniu – te sprawy 🙂 Bardzo się cieszę, że ją mam i że taki z niej mint 😀

Okularów ci u mnie dostatek, tak korekcyjnych, jak i słonecznych, jednak czerwone serducha są moimi ulubionymi, dlatego musiały trafić na zdjęcie. Fotografując, z przyczyn zrozumiałych zaczęłam sobie nucić pod nosem Heart-shaped Glasses
Marilyn Manson. Refren pasuje do sytuacji jak ulał 🙂 :

Don’t break, don’t break my heart, 
and I won’t break your heart shaped glasses
Little girl, little girl you should close your eyes, 
that blue is getting me high. 

Okazuje się, że Barbie i Manson mają sporo cech wspólnych. Oboje są istotnymi elementami, a nawet ikonami, amerykańskiej popkultury. Są przerysowani do pewnego stopnia i prezentują swego rodzaju archetypy (choć to może za mocne słowo), uosabiają konkretne cechy, z którymi można się identyfikować.

Widać, że podobni, czyż nie? 😛

A teraz podziwiamy Barbie Western Stampin 😀

Zarąbiste włosy – ach! och!

Link do zdjęcia, na którym dobrze widać kolczyki: http://www.flickr.com/photos/68339722@N07/6385347469/lightbox/

😀

8 thoughts on “15.Okulary

  1. Lalka jest fantastyczna! A to porównanie do Mansona całkiem zabawne 😉 ale wcale niegłupie bo jakby się nad nim chwilę zastanowić to faktycznie masz sporo racji 😉
    Świetne jest to, że trafiła Ci się „nówka sztuka”, gratuluję i lekko zazdroszczę 😉

  2. Marilyn Manson! bardzo go lubię, a już szczególnie dużo słuchałam go gdy byłam nastolatką, w czasach 3 pierwszych albumów. tekst faktycznie dobrze pasuje, są i okulary w kształcie serca, jest i błękit! you can go wrong with a superstar mold, taka Barbie zawsze będzie uosobieniem słodyczy i wdzięku!

  3. Prawdę mówiąc mi się akurat Barbie z różem jakoś niespecjalnie kojarzy, może dlatego, że w dzieciństwie do mnie trafiały takie mało różowe 🙂

  4. Witam… chciałabym odkupić od Pani te lalkę.. Miałam taką w dzieciństwie i nie wiem co się z nią stało 😦 Dostałam ją od taty.. Kupił ją w Niemczech niestety zginął w wypadku samochodowym… Chcialabym miec ją z powrotem pomimo iż nie bylaby to ta sama lalka… mój telefon 501 331 309

Skomentuj

