8.Korale

– A kto to się dobrał do mojej szkatułki?! I jakim prawem w ogóle ?! #@&*^!!!

– Nefera de Nile. A takim prawem, że królowa jest tylko jedna!

Nefera de Nile, córka Mumii – najmniej sympatyczna (obok wrednych kotołaków z bandy Toralei) postać kreskówki Monster High i jednocześnie jedna z najładniejszych i najbardziej efektownych lalek. Do kupna namówiła mnie mama, sama nie miałam w planach tak szybko kupować kolejnej drogiej lalki. Jednak w supermarkecie Nefera kosztowała 30zł mniej niż w Smyku i to był naprawdę dobry argument, by przyspieszyć z nowym nabytkiem 🙂 Nie żałuję, choć w portfelu pustka bezdenna. I pomyśleć, że jeszcze do niedawna Monsterki zupełnie mi się nie podobały…

 Dziś rano Nefera, z sobie właściwym bezczelnym wdziękiem, wlazła do mojej szkatułki (chociaż, ze względu na rozmiar, należałoby ją nazwać raczej kufrem) i zaczęła się stroić w korale. Przy okazji zmusiła mnie do małych porządków. Okazało się, że kupowanie kolejnych bransoletek powinnam sobie zdecydowanie do końca życia odpuścić, bo do tego czasu mogę nie zdążyć założyć wszystkich już zgromadzonych 😛

4 thoughts on “8.Korale

Skomentuj

