5.Czerń

Czerń. Z czerni wyłania się…

… Kira / Marina Sparkle Beach

Poprzednia właścicielka wyrwała jej kolczyki. Nie rozumiem celowości takiego postępowania. Ja swoim lalkom niczego nie wyrywałam. Trzeba jednak przyznać, że pomimo braku kolczyków i śladów zębów (to kolejna rzecz, której nie rozumiem) na stopach, lalka zachowała się w dobrej kondycji, a co najważniejsze, włosy zostały oszczędzone. Kira, wraz ze swoją kuzynką Daną The Rockers, oczekują obecnie na nowe ubranka. Mam nadzieję, że czas oraz rozwój wydarzeń pozwolą mi je wkrótce zaprezentować.

Przepadam za moldem oriental 1980. Jako 10-latka marzyłam o lalce z tym moldem (choć oczywiście nie miałam wówczas pojęcia, co to mold i że w ogóle takie coś istnieje), konkretnie przedmiotem moich marzeń była Nia Western Fun. W 1990 roku kosztowała 150 tysięcy złotych. Nawet jako dziecko zdawałam sobie sprawę, że to masa pieniędzy i nie śmiałam prosić o nią rodziców. Później były inne lalki, inne sprawy, problemy. Zapomniałam o Nii na długo. 22 lata później okazało się, że nawet zapomniane marzenia mogą się jeszcze spełnić, ale o tym innym razem 🙂

6 thoughts on “5.Czerń

  1. Na szczęście teraz możemy spełniać nasze dziecięce marzenia 🙂 ja też mam Nię na swojej „wish” liście 🙂 i jeszcze ten samochód do serii Suncharm…widziałam go w TV na reklamie w 1989 roku i nie mogę zapomnieć do dziś…

Skomentuj

