3.Klucz

Klucze są różne…

 

Tu jest Twój klucz. Chodź i weź…

Lalkę z powyższego zdjęcia, Summer z Top Model Resort, znalazłam w osiedlowej księgarni, będąc na wakacjach. Musiała spędzić tam sporo czasu, po pudełku można było pisać, bo pokrywała je tak gruba warstwa kurzu. Jak na moje standardy oraz możliwości Summer okazała się nad podziw tania. Ze cztery razy trafiał mnie szlag, zanim udało mi się wyciągnąć ją i jej parafernalia z pudełka, potem trafił jeszcze kilka razy przy zmianie łaszków. Jakiś sadysta to projektował, bez wątpienia.

Na pierwszy rzut oka pomyślałam coś niezbyt pochlebnego o wyrazie twarzy Summer. Wyglądała na wielce z siebie zadowoloną pindę. Urodę lalki doceniłam w pełni dopiero robiąc jej zdjęcia, okazała się niesamowicie fotogeniczna i łatwa we współpracy 🙂

A tu Summer jeszcze zapudłowana.

 

9 thoughts on “3.Klucz

Skomentuj

